Flere 30+ som er gravide her? :)

Er visst eldstemannkvinne her! Rekker å få ut min førstefødte rett før jeg blir 39. Så får vi stå på siden, skal vi rekke flere.. ;)

hi hi jeg slår deg...... 40+ her!!:D
Trodde jeg skulle rekke å få min første før jeg ble 39, (termin 3 dg før bursdagen min) men snuppa hadde andre planer. :cool: Hvis nr 2 også holder seg inne rekker hun akkurat bli 1,5 år før hun blir storesøster :)

hi hi jeg slår deg...... 40+ her!!:D
Trodde jeg skulle rekke å få min første før jeg ble 39, (termin 3 dg før bursdagen min) men snuppa hadde andre planer. :cool: Hvis nr 2 også holder seg inne rekker hun akkurat bli 1,5 år før hun blir storesøster :)

Helt fint å bli slått, jommen bra! det var jo ellers bare ungtupper her som flagget 'over tredve'-kortet.... ;) hehe.. :)

Ikke bare ungtupper, nei. :D Men for all del, jeg godtar ungtuppe i en alder av 34, jeg! ;)
Hihi, jeg fikk selv en liten øyeåpner da jeg liksom syntes alle disse over tredve var så unge..34er jo ikkeno..! Wops, er jeg så gammel blitt gitt. :-) men rekker å få ut ungen før jeg blir 39 ihvertfall-såvidt...!

Hihi, jeg fikk selv en liten øyeåpner da jeg liksom syntes alle disse over tredve var så unge..34er jo ikkeno..! Wops, er jeg så gammel blitt gitt. :-) men rekker å få ut ungen før jeg blir 39 ihvertfall-såvidt...!
Pytt, null stress. :) Jeg hadde en idé for sånn ca 20 år siden om at jeg hadde et par unger før jeg var 25. For å si det sånn, det gikk over! Uten at det er noe problem nå. :)

Back
Topp