Flere 30+ som er gravide her? :)

Lenge til jeg har termin ( 3 juli) , men jeg er 37 og førstegangsfødende.

Hva med å lage en gruppe for oss 30+, fler som kunne tenke seg det? :)

(Vist det er lov da.... Er ganske ny på forumet så vet ikke helt hvordan det her fungerer enda) Men synes det hadde vært veldig hyggelig, et sted vi kunne dele tanker, gleder, sorg osv.... :)

Hva med å lage en gruppe for oss 30+, fler som kunne tenke seg det? :)

(Vist det er lov da.... Er ganske ny på forumet så vet ikke helt hvordan det her fungerer enda) Men synes det hadde vært veldig hyggelig, et sted vi kunne dele tanker, gleder, sorg osv.... :)

Det hadde kanskje ikke vært så dumt det. :)Kan vi ha termin i ulike måneder da ?

Da kommer jeg å joiner om ikke lenge :)

Forslag til hvordan vi gjør det...? Finner ikke ut av det her inne jeg... :anyone

Har du tatt kontakt med en moderator? Vi kan jo ikke tilhøre en terminklubb. Men hva om de lager et tilleggsforum (ved siden av Generelt osv) ? "Den eldre garde" eller kanskje noe mer fancy? hehe

Har du tatt kontakt med en moderator? Vi kan jo ikke tilhøre en terminklubb. Men hva om de lager et tilleggsforum (ved siden av Generelt osv) ? "Den eldre garde" eller kanskje noe mer fancy? hehe
Takk for tips, har akkurat skrevet til moderator og her er svar jeg fikk: :(

Hei!

Har du en link til den tråden, finner den ikke.

Vi vil nok ikke lage ett slikt underforum på nåværende tidspunkt, fordi sist vi hadde det så ble det veldig lite brukt.
Men jeg noterer at det er en intresse for det iallefall. og hvis veldig mange ønsker dette så kan det revurderes på nytt :)

Hilsen Tamara :)

Hm..vi får finne på noe annet da ?

Hvor møtes vi da ? Jeg savner folk på min egen alder. Må si det. :smiley-angelic003

---

Last edited by a moderator:
Hei, hei! Jeg er 38 år og titter innom selv om jeg har termin 2 april. Har en gutt på 3,5 år som gleder seg veldig til lillebror kommer. Herlig å se at det er flere 30+ her. :)

Er gruppen skjult på facebook? Slik at ingen kan se at jeg er medlem av en slik gruppe? Vil ha det hemmelig på facebook at jeg venter bebi
Jeg kan gjøre sånn at den blir skjult,men da kan dere ikke søke den opp. Da må dere sende meg navn på Innbox sånn at jeg adder dere da.... :) Eller om dere adder meg så legger jeg dere til :)

Jeg er 35 og venter nr 2. Eldste jenta er 18 mnd i disse dager. Blir gjerne m på egen gruppe. Føler meg litt "gammel" til tider i enkelte diskusjoner;)

Hei jenter!

"Ulovlig å linke til andre forum
Det er ikke tillatt å reklamere for andre forum, eller å bruke vårt diskusjonsforum for å rekruttere brukere til andre forum. Dette inkluderer spesifikke Facebook-grupper og andre sosiale medier som drar trafikken ut av forumet Tråder/innlegg om facebook redigeres/slettes fortløpende uten varsel. Brukere ekskluderes etter 1 advarsel."

Hentet fra forumsreglene som dere kan lese her http://forum.babyverden.no/help/terms

Som jeg har sagt tidligere så kan vi vurdere på nytt å ha ett eget underforum for +30 mødre. :)

Hvis dere f.eks prøver å ta en opptelling på hvor mange som ønsker dette og gir meg en tilbakemelding, så kan jeg ta det videre.

Ønsker dere en fin søndag :D

Hvis dere ønsker å ha et sted dere kan skravle om løst og fast og som bare er for dere som er 30 + kan jeg klistre denne tråden for dere så den er lett tilgjengelig. Det er ikke et helt forum, men kanskje er det nok? Damene i Bergen og Stavanger har gjort det på den måten.

Send meg en PM om dere synes det virker OK, så skal jeg klistre ASAP. :)

Back
Topp