Flere 3.barnsmødre her?

Angel89

Glad i forumet
Novemberlykke 2018
Junilykke 2020 ♡
hvordan var det å gå gravid med 3.mann ift 1? Gikk tiden fortere? Jeg føler jeg tar dette svangerskapet som det kommer, orker ikke stresse med noe. :hilarious:
 
Dette er mitt tredje svangerskap :D føler det har gått raskere enn det første, til nå:)
Mye dårligere denne gangen, men tar alt mye mer med ro :rolleyes:
 
Dett blir mitt fjerde svangerskap! Har tre fra før på 2,3 og 4 år:rolleyes: Så her er det travle dager, men mye kos. Går raskere og raskere for hvert sv.skap. Jæiks. Har vært mye dårligere denne gangen enn med de andre (kvalmere og trøttere). Men tiden flyr, og det nærmer seg 12 uker!!
 
Venter nr 3 nå. Synes det går mye raskere, slelv om det er 7 år siden sist og alt føles plutselig veldig nytt. Og sykemeldt 1 mnd å klarer å gjøre svært lite om dagene for at det skal gå raskere.
 
Venter nr. 3, syns det går kjempetregt! Men det er nok fordi jeg ligger i sofaen hele dagen. Er så sykt kvalm! Var kvalm med de to første også. Da kvalmen gikk over med nr.2, raste tiden avgårde. Tiden gikk mye raskere enn med nr.1. Håper det blir slik nå også, bare kvalmen går over...
 
Jeg synes tiden går sakte og jeg venter den 4. Kansje fordi jeg er dårlig og bare er sliten av det hele. Klarer nesten ikke tanken på at det er mange måneder igjen.
 
Jeg synes tiden går veldig fort. Og mye raskere enn med nr 1. Venter nr 3 nå og de 3 andre er 4 og 2 år. Så dagene er hektiske og går så fort.
 
Syns det går så tregt, venter nr 3. Men har nok som flere andre sier noe med formen, kvalmen å gjøre.
 
Venter nr 3 og synes igrunn det går treigt.
 
Går tregt synes jeg. Har vært sykemeldt siden uke 7, da kvalmen kom kastet på meg. 12 uker i dag og fortsatt kvalm, trøtt og energiløs. Håpet det løsner snart
 
Venter også nr 3, synst det går seint! Skal på duotest 27.nov - teller ned mot den...
 
Venter nr 3, og synes tida går så fort!
 
Synes det går fort. Venter på tredjemann, og formen er dårlig. Men er redd jeg ikke rekker alt jeg skal først. Maling av barnerom, oppussing, rydding og organisering slik at jeg slipper så mye kaos når den lille kommer. Får ikke begynt før formen er bedre
 
Back
Topp