fler???

Tinamor 86

Glad i forumet
er der fler som syntes håret ser helt forferdelig ut etter at dere ble gravide?
mitt har aldri sett verre ut. det holder ikke på noen ting, også er halvparten av det borte.
og jeg som hadde så fint hår, dårlig gjort altså[:(]

Jeg hadde vel det også sånn, men nå har jeg vært hos frisøren og det gjorde underverker![:D]

Helt i starten var det grusomt![:'(] Håret var livløst og FETT uansett hva jeg gjorde.. Nå derimot, syns jeg at det har stabilisert seg ganske bra. Tror det vokser endel raskere også, og det er jo et pluss i boka for min del[:)]

Hehe, det er veldig normalt. En del opplever å miste mye hår under graviditeten, mens andre igjen mister mens de ammer. Det er veldig lurt å ta en god klipp på det uansett, da virker det straks mye sunnere!
Det at farge og sånn ikke holder like bra, kan komme av mye hormonforandringer. Kan ofte se det på de som bruker å stripe håret lysere... Lysfargen har lettere for å virke mer gulaktig da.
Klem fra en sykemeldt frisør[;)]

urk ja!!mitt ble helt elendi!!
men æ e så heldi at æ har ei venninne som er frisør,så nå har æ fått full forlengelse på håre+ striper:)så nå har æ tykkt å langt hår;)
litt juks,men det trengtes virkeli!!![:D]

ORIGINAL: lille mæ

urk ja!!mitt ble helt elendi!!
men æ e så heldi at æ har ei venninne som er frisør,så nå har æ fått full forlengelse på håre+ striper:)så nå har æ tykkt å langt hår;)
litt juks,men det trengtes virkeli!!![:D]

Det er fullt lov å jukse. Gjorde det i sommer selv[;)] Men fjernet det lange for en stund siden. Det sliter sånn på håret, at jeg vurderer heller å sette på etter lillegutt er kommet ut[:D]
Hehe... swooosh... extreme makeover... fra å være svær som en valross med fælt hår, til å bli ei HOT MAMA med langt pent hår!! hehe... I have a dream[:D]

ja,d sliter vel kanskje litt..eller jeg har 5 sånne brede remser med hår,å kanskje 20 sånne små..vanligvis får man vell mange hundre av di små?eller?hmm..
men æ føle mæ som en valross hver dag,sjikkeli sjæbby dær æ kjem i joggebukse å typen sine store goe gensra;)

så godt bli d når vi har fått ut di små,så vi kan bli hotte hele gjengen hær[:D][:D]

Back
Topp