Fler som venter nr 3 ?

aemde og Lille Prins

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Hvordan er symptomene om dagen ? Kjenner at jeg merker ikke så mye til disse "voksesmertene" egentlig.. Kanskje livmora mi er ferdig strekt etter de to andre ?:p
Hender jo det stikker til om jeg reiser meg brått eller nyser i visse stillinger, men ellers svært lite.

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

Har hypermesis så symptomene er der 24/7 uheldigvis.. pluss bekkenløsning.
Bortsett fra det så merker jeg stor aktivitet.. det strekker å stikker og bobbler :)
Vet livmora er langt oppe og fram, så kjenner alt.
Ligger jo stille for det meste av dagen pga kvalmen og spyinga, så har mye tid å kjenne etter i kroppen :)

---------------------------------------
♡ Vi venter nummer 3 ♡
☆Januar 2015☆

Tjaaa... Vært der :P

Men som flergangsfødende og gravid :P Så har jeg ikke merket noe spes til det. Tror ikke jeg gjorde med nr 3 heller. Hatt noe skikkelig krampe/murring i 2-3 dager nå, men nå kjennes det ut som om det har gitt seg. Nå har jeg ikke tatt jern i dag så da får vi jo se om det er det som har skylden da :P

Jeg venter nr. 3. Har egentlig lite symptomer. Litt metallsmak innimellom, litt ør/svimmel og høy puls/kortpustet og litt murring. Med de andre to var jeg kvalm på denne tiden, men ingen svangerskap er vel like. Murringene har vært mest i forbindelse med små blødninger jeg har hatt, og jeg har dager som er nesten helt symptomfrie. Det eneste som er nesten konstant er litt ømme pupper. Jeg har blødd litt en del dager nå, kommer med en gang jeg stresser eller anstrenger meg, så jeg er ganske bekymret for at alt ikke er som det skal i magen....også siden jeg var på ul da jeg var 6+6 iflg. menstermin og jeg ble satt nesten en uke tilbake... Virker som det er flere andre tilfeller her hvor man har hatt blødninger og er blitt satt tilbake på ul, og hvor det har gått galt.... Krysser fingrene hardt for at alt er ok!

Nr 3 her og formen er jævlig! Men har uvi og noe andre mageproblemer da...så er nok det som har skylda

Sent from my iPhone using BV Forum

Nr 3 her og:) kjenner og lite til strekking i livmoren. Har vært litt kvalm, men mye bedre enn med de to andre! Er bare veldig, veldig sliten..

Venter også nr. tre:D
Kjenner heller ikke mye til stikking og strekking i livmora. Har vært en del småkvalm og trøtt, og har hatt ømme pupper siden før positiv test, men de siste dagene har symptomene blitt mye svakere. De ømme puppene er der fortsatt, men jeg er ikke lenger noe særlig trøtt eller uggen. Håper alt er bra med den lille!! Er 10+ 2 i dag.

Nr 3 her og:) kjenner og lite til strekking i livmoren. Har vært litt kvalm, men mye bedre enn med de to andre! Er bare veldig, veldig sliten..
Akkurat som å høre meg selv.. Er mye bedre enn med de to andre, da gikk jeg ned 10-12kg før jeg begynte å gå opp.. Nå går jeg bare opp med engang, småuggen av og på men fryktelig sliten. Føler meg helt utmattet!:(

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

Nr.3 her også. Litt uggen om det er lenge siden jeg har spist, men aldri i nærheten av å kaste opp. Kan kjenne at det lugger litt om jeg nyser eller snur meg for brått, men ellers merker jeg ikke så mye. Men er stuptrøtt, og blir fortere sliten.

Jeg venter nr 3, og har det på samme måtr som deg aemde og Lille Prins :-)

Termin 4.januar ❤

Jeg venter nr3. Er veldig veldig sliten. Sovnet MENS jeg las bok til minstemann, enda jeg prøvde hardt å holde meg våken. Blir mer og mer kvalm til lenger ut på dagen heg kommer. Egentlig ganske likt de to andre sv.skapene og heg som håper veldig på en jente denne gangen (har to gutter).

Har ikke hatt andre symptomer enn trøtthet og metallsmak så langt.
Siden minsten i huset er 14 så trodde jeg at jeg at jeg ville få det vanskeligere.

Jeg venter nr 3 og merker ingen ting! Ømme pupper og litt mer trøtt og magen begynner å vises allerede! !

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Back
Topp