Fler som strikker/hekler?

Ellie86

Elsker forumet
Jeg er en håndarbeidsmamma så til de grader! Jeg klarer ikke å slappe av hvis jeg ikke har fått strikket eller drevet med noe annet håndarbeid en dag hehe.
Nå har jeg strikket ferdig en voksen og en barne mariusgenser og driver med en mariusgenser i str 0-1 år nå.

Mange av dere andre som driver med noe sånt? :)

Jeg strikker litt i perioder. Men ikke sånn som du :) Det mest kompliserte jeg har strikka og kan er Anne-lue og raggsokker:p

Jeg har strikket en god del på bestilling jeg. :) da blir det litt penger av det også :)

Strikkegal her også:-)

Akkurat begynt :) mitt første prosjekt er vognteppe i ull som jeg strikker.. haøvveis og fornøyd så langt. Gøyere enn jeg trodde :)

.Jeg strikker og hekler også, helst hver dag og flere ganger om dagen.
Men nå er jeg så kvalm at jeg ikke orker noe som helst.

jeg både strikker og hekler, men det har vært så travelt de siste månedene at det er lagt litt på hylla. har dessuten vært så sliten og trøtt de siste ukene at jeg ikke klarer holde meg våken omtrent når jeg sitter stille. men skal ned å handle litt garn i dag, for jeg fant med plutselig ett prosjekt jeg ville begynne på :)

Jeg hekler:)

Jeg strikker vanligvis hver kveld når lillemann har lagt seg. Holder nå på med en fanakofte til han til neste ullsesong :-)
Og et skråstrikket nøstebarnteppe til lillebrøster...

Dere som hekler.. Har dere noen tips til hva jeg burde kjøpe inn av utstyr? Har ikke hekla siden barneskolen, så er rimelig grønn, men vil gjerne lære! Har bestilt pinner på ebay, men hva mer burde jeg kjøpe inn som en slags startkit? :)

Back
Topp