fler som mister melka?

shina

Elsker forumet
har brått skjønt at jeg har for lite melk, snuppa mi har nok vert sulten en ukes tid, skjønner ikke hvorfor jeg mister den, gjør jo ikke noe annet en å amme, men her øker det ikke. har tatt meg ganske lang tid før jeg skjønte at jeg hadde lite melk også, trodde hun hadde knip jeg at det var derfor hun var så desperat på puppene. noen andre som har opplevd dette?

jeg oxo mista melka på den måten hadde ikke melk i 14 dager en gang jeg

Jeg også mistet melka, og trudde selv at ho bare hadde knip siden ho var urolig etter ho hadde spist..
Prøv og pumpe ganske ofte, det skal vist få det igang igjen. [:D]
Jeg fikk det ikke igang igjen, men trur det hadde gått for lang tid på meg.
Er kjedelig og miste melka sann og er ikke no gøy når de blir urolig siden man har for lite.

Merker jeg har litt lite på kveldene, men det er vel vanlig.
Han spiser tomt på kveldene, så i dag var jeg og kjøpte morsmelkerstatning. Tenkte jeg ville ha en pakke på lur, i fall han skulle bli desperat etter mat og butikkene skulle være stengt.
Greit å være forberedt på det verste, for vil jo ikke at gullet skal sulte.

Greit og ha litt på lur ja, jeg også hadde mindre melk på kvelden, når jeg spurte helsesøster om det fikk jeg bedskjed om at det var normalt og at barna likevel fikk nok mat for melka var tykkere på kvelden.

Hjelper ikke d å prøve med amme the heller??
Har melk her enda, men litt lite på kvelden. så hun får MME da, og litt kosepupp etterpå..

Jeg har prøvd å pumpe i flere dager, får ut 30ml på den dårligste puppen (og det er når den er helt full, vet at barnet tar ut mer men hvor mye da liksom) ca 50-70 på den andre da også kun når jeg er rett før melke spreng, så mye melk er det ikke, og her har jeg amma i timer i strekk for hun bare gråter når jeg tat henne fra og spise på hendene sine, jeg hadde ammet henne i nesten 3.... timer! å ga henne nå mme for å se hvor mye hun ville ta og hun drak 90ml...! før hun ga fra seg et fornøyd rap og sovnet. så nå kommer jeg til å amme 30 min på ver pupp er hun ikke fornøyd etter det får hun mme, jeg er heeeelt utslitt etter all ammingen de siste to ukene... vi har ikke hatt det noe koselig pga at hun er mye våken og missførnøyd og jeg sover lite å får ikke gjort noe annet en å ha henne til puppen. nå er det nåkk![:)] er bare glad jeg endelig skjønte hva som var galt jeg[:D][:D] så hun og jeg kan ha det koseligere sammen. "og at hun ikke har kolikk"

uff..jeg sliter motsatt vei..har skikkelig mye..kan pumpe ut 160-180 på den gode puppen om morran og utover dagen,blir endel mindre på kvelden,men aldri under 80.på den "syke"puppen pumper jeg 60-80...har ikke rukket å fryse noe heller,for mi har gitt han flaske tidligere fordi han bare sovner ved puppen...men så er det jo denne hersens betennelsen..så nå skal den drives bort med piller,desverre....men orker ikke mer...

ORIGINAL: bagheera

ser ut som min melk også bare minker.
hadde jo så mye i begynnelsen jo.

men jeg pumper og gir flaske bare.

Jeg hadde også mye melk i begynnelsen.. Men det minker her også¨.. Jeg gjør det samme som deg.. Jeg pumper og gir flaske... Hvor ofte pumper du deg? Pumper du du til puppen er "tom" for melk?

ojj 180 ml, hvor mye har dere andre som pumper? jeg trodde jeg hadde litt lite men hva er normalt?

ORIGINAL: shina

ojj 180 ml, hvor mye har dere andre som pumper? jeg trodde jeg hadde litt lite men hva er normalt?

Hmm..Jeg pumpa meg igår mårrest, fordi sambo ga henne flaske (jeg skulle lixom få sovet ut jeg da,men våkna av sinnsyk brystspreng og våt seng..[&o] ) og da pumpa jeg ut tilsammen 220 ml, og jeg pumpa meg ikke helt tomt heller.. Skjønner jo at d er mye, så derfor så forstår jeg ikke hvorfor jeg ikke har nok til henne på kvelden..[8|]
Hva som er normalt vet jeg ikke...

Back
Topp