Fler som ikke har noen symptomer?

MaCe

Snart 3-barns mamma <3
Er altså 4+4 idag og kjenner egentlig ingenting.. Har tatt flere tester, så ser jo at de blir sterkere :)
Venter på ømme pupper, trøtthet, kvalme, endret luktesans.. Men neida.. Nesten som jeg blir usikker på at jeg er gravid selv om testene er positive.. Fler som ikke merker noe?

Gi det en liten uke så skal du nok se at det er mer symptomer:) de siste dagene har det bare blitt mer og mer symptomer her ihvertfall :)

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Jeg er forresten 5+3 :)

Symptomene mine har forsvunnet.. Bortsett fra at jeg er ekstremt hormonell da :p

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Gi det en liten uke så skal du nok se at det er mer symptomer:) de siste dagene har det bare blitt mer og mer symptomer her ihvertfall :)

Får håpe det! :) Ikke at jeg ønsker å være kvalm, men da kjenner man liksom at det er virkelig :)

Puppene mine er ikke ømme mer de heller:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hadde INGEN symptomer mitt
Første svangerskap.
Nå er han 2 år :)

[emoji173]️september 2012 [emoji173]️
[emoji173]️mai 2015[emoji173]️

Hadde INGEN symptomer mitt
Første svangerskap.
Nå er han 2 år :)

Så hærlig! :) Er nok bare så obs på det fordi mine andre to svangerskap har vært fulle av symptomer fra dag 1..

Jeg var på tidlig UL da jeg var 9+2. Sa jeg hadde bestilt timen for å se om det var noe inni der ettersom jeg ikke hadde symptomer.
Gyn sa da at jeg da måtte belage meg på at barnet ikke levde. For en ting å si.
Men babyen sprellet rundt og så ut som en bamsemums [emoji1]

Jeg var på tidlig UL da jeg var 9+2. Sa jeg hadde bestilt timen for å se om det var noe inni der ettersom jeg ikke hadde symptomer.
Gyn sa da at jeg da måtte belage meg på at barnet ikke levde. For en ting å si.
Men babyen sprellet rundt og så ut som en bamsemums [emoji1]

Hva var det for en ting å si? :eek: Bare på grunn av at du ikke hadde hatt noen symptomer?

Jaaaaaa!!! Jeg er ca 4+3 ( får vite mer nøyaktig i mårra for jeg har egentlig ikke peil ) og har NADA med symptom annet enn at det har stukket litt i livmoren, og jeg gråter mer enn normalt. Kan ha noe med at jeg er superstressa disse dager også det da. Det er veldig uvandt for jeg har spydd fra positiv test til fødsel med de to andre. Blir litt nervøs igrunn....

Sent from my iPhone using BV Forum

Hva var det for en ting å si? :eek: Bare på grunn av at du ikke hadde hatt noen symptomer?
Jaaa?? Hva er det for en ting å si. Ble helt satt ut. Heldigvis var alt bare bra.

Jeg har ømme pupper og litt smerter rundt livmora. Blir litt fortere sliten i korsryggen og. Har det slik før mens og, så synes ikke det er så ille. Jo forresten, tisser sykt ofte, men drikker mye og så kan liksom forklare det og.

Hehe, har forresten merka det på luktesansen og. Var visst litt når jeg begynte å ramse det opp. :) fem uker i dag.

Lite symptomer her også. Mindre enn når jeg venter tr egentlig. Synes det er heeerlt greit. ;)

lite her også. er trøtt og sover hele tiden men har b12 mangel så det er helt normalt. håper alt er bra

halsbrann, mye mer ømme pupper i dag.murringer til og fra.trøtt på kveldene men våkner 6 og kjempe våken:o.regner med trøttheten kommer sterkere snart.men denne halsbrannen har jeg ikke kjent før.og i dag blir det nachos,kanskje ikke det lureste:p

halsbrann, mye mer ømme pupper i dag.murringer til og fra.trøtt på kveldene men våkner 6 og kjempe våken:o.regner med trøttheten kommer sterkere snart.men denne halsbrannen har jeg ikke kjent før.og i dag blir det nachos,kanskje ikke det lureste:p

Nachos var vel kanskje ikke det lureste du kunne spist nei :D

Sent from my iPhone using BV Forum

men kjenner ikke noe etter middagen;)

Back
Topp