Fler som ikke får sove på kvelden?

mammatildennis2014

Betatt av forumet
Jeg har siste tiden slitt med å få sove på kvelden, og spesielt når mannen er hjemme og ligger der å snorker. (Han jobber med å kjøre brøytebil så er stadig vekk borte på natta) Kan jo rett og slett være snorkinga hans som plager meg, men noen dager har jeg prøvd å lagt meg tidligere enn han og bare ligget å stirret til han kommer. I går natt var jeg oppe på do 4 ganger og måtte ha mat da klokka var halv 2. Har en veldig aktiv gutt i magen, og har prøvd å la vær å spise før jeg legger meg, men det er ikke så mye som hjelper. Han sparker uansett. Har mye vondt i ryggen og ribbeina i tillegg til bekkenet, men det pleier ikke være verst på natta.

Noen som har noen tips eller råd?

Eller skal jeg rett og slett bare sove til langt ut på dagen dagen etter?
Jeg er jo sykemeldt og har sjeldent avtaler så tidlig uansett. :)

Jeg sliter enormt med søvnen også. Gjort det siste halvannen mnd ca.. Sovner stort sett kjapt når jeg går og legger meg om kvelden (bare ikke i dag tydeligvis). Men våkner stort sett alltid i 2 tiden for å gå på do, og så igjen i 3 halv 4 tiden. Problemet er at jeg ikke får sove igjen etter at jeg våknet andre gang, utrolig irriterende!

Pleier å sovne igjen i 6 tiden kanskje, og når jeg vanligvis må opp kl 6 for å gå på jobb så ble jeg til slutt helt utslitt. Endte opp med 40% sykemelding, det hjelper så jeg i hvert fall kan sove litt lenger og gå litt senere på jobb.

I følge jordmoren min så sliter 65 % av alle gravide med søvnen, så det er veldig vanlig. Jeg har enda tilgode å finne noe som hjelper, annet enn å bare holde seg under dynen og håpe jon blund kommer tilbake etterhvert.

Jeg har siste tiden slitt med å få sove på kvelden, og spesielt når mannen er hjemme og ligger der å snorker. (Han jobber med å kjøre brøytebil så er stadig vekk borte på natta) Kan jo rett og slett være snorkinga hans som plager meg, men noen dager har jeg prøvd å lagt meg tidligere enn han og bare ligget å stirret til han kommer. I går natt var jeg oppe på do 4 ganger og måtte ha mat da klokka var halv 2. Har en veldig aktiv gutt i magen, og har prøvd å la vær å spise før jeg legger meg, men det er ikke så mye som hjelper. Han sparker uansett. Har mye vondt i ryggen og ribbeina i tillegg til bekkenet, men det pleier ikke være verst på natta.

Noen som har noen tips eller råd?

Eller skal jeg rett og slett bare sove til langt ut på dagen dagen etter?
Jeg er jo sykemeldt og har sjeldent avtaler så tidlig uansett. :)
samme sliter jeg med. Så sover til 12 tiden + 1-2 timer på ettermiddagen. hehe. er å sykemeldt, så tar livet med ro å sover når jeg føler for det. ikke lenge igjen til våken netter hehe. men huff utrolig iriterende det om natta :-/

Kunne ikke detmbedre selv, hehe. Både med mannens snorking og med mangel på å være trøtt. Er ikke vits å gå å legge seg før 1 til 2 tiden, og da er det å forvente noe heftig tak stirring og knuffing borti kjæresten for å gi beskjed om misnøye over snorking. Hehe tror det er lite å få gjort, kanskje være litt mer sktiv på dagtid så kroppen og hodet blir mer sliten...

Sliter veldig med søvnen her også :( våkner ved 3-4 tiden hver natt og blir liggende i flere timer ...

Back
Topp