Fler som drømmer om å få baby igjen om ikke så altfor lenge?

gratulerer lennypenny  her blir det nok ikke før om en stund til, sliter enda med bekkenløsning og tenker at det er passelig med 2-3 år til nestemann.

ABSOLUTT IKKE =) eg e fint ferdig =)

Vi skal ha en til ja, men venter til høsten med å begynne prøvingen.
Blir fort gravid, så håper det går fort neste gang også slik at jeg er gravid igjen før jul:)
Vi er straks 32 år begge to, så føler vi har det litt "travelt" med å få de to vi vil ha. Begynnnner jo å bli gamle...:/

lennypenny skrev:
Det skjedde litt fort her....
Hadde ikke akkurat trodd jeg skulle få et + tegn på gravi.testen idag ...men , er glad,spent,og også nervøs <3

gratulerer så mye :)

Sign.denne..Jeg har 5.5 år i mellom mine to så er ferdig ja..men er veldig kos og låne dem da :) 

VilSåGjerne skrev:
ABSOLUTT IKKE =) eg e fint ferdig =)

lennypenny skrev:
Det skjedde litt fort her....
Hadde ikke akkurat trodd jeg skulle få et + tegn på gravi.testen idag ...men , er glad,spent,og også nervøs <3

er du gravid igjen? :D Gratulerer så mye :D skal si dere ligger ikke mye på latsia  hehe :)

Jeg har lyst på en til like før jeg fyller 30, en liten attpåklatt :)  siden jeg er 22år så har jeg god tid på meg føler jeg. Holder med 3 barn for nå kjenner jeg

Ja, jeg har skikkelig lyst på en til om ikke så alt for lenge. Vi bruker ikke noe prevensjon så tar det som det kommer :-)

Nei,jeg er ikke klar for en til enda.
Knerten er verdens fineste og snilleste gutt,men jeg orker ikke et svangerskap til enda. Jeg er nok også veldig bekymra i forhold til en ny fødsel,siden det ble sånn det ble da Knerten skulle komme.

Så vi drøyer nok i hvertfall i to år:)

Back
Topp