Fler røykere eller snusere?

RP91

Betatt av forumet
Jeg er røyker og kan også snuse litt innimellom, kutta ned litt på røyken for en stund siden men ble fremdeles en del nikotin i løpet av dagen. Vil jo kutte ut helt nå som jeg er gravid å har røyket minimalt de siste dagene og kjøpt nikotin fri snus men må jo innrømme at det er tøft. Har også bestil e sigarett men uten nikotin så håper den kommer så fort som mulig så jeg kan erstatte røyken med den☺ vil ikke være en gravid røyker eller snuser men må slite litt for det merker jeg.

Jeg har snust i maaaange år nå, men kastet den nesten nye (sukk :P) boksen dagen etter positiv test :) bruker den nikotinfrie snusen, og det hjelper veldig! Kan tenke meg at det er hakket verre å slutte å røyke enn å slutte å snuse :) lykke til! :)

Hjelper veldig med nikotin frie snusen ja☺ vet ikke helt hva som er værst jeg men røyken skal stumpes helt hvertfall uansett hvor hardt det blir☺

Røyken har blitt kasta i peisen ja☺nikotin frie snusen er det jo ingen skadlige stoffer i, null nikotin og null skadlige stoffer bare for vanen☺

Ja her stumpes røyken på mandag.. Det blir knall tøft, men det skal gå!! Mannen skal også slutte, så vi er veldig innstilt på å få det til :D

Ja her stumpes røyken på mandag.. Det blir knall tøft, men det skal gå!! Mannen skal også slutte, så vi er veldig innstilt på å få det til :D
Fint å gjøre det sammen da å kunne støtte hverandre☺ jeg har også som sagt bestil e sigarett men med ampuller uten nikotin bare for å hjelpe til litt i forhold til vanen☺

Fint å gjøre det sammen da å kunne støtte hverandre☺ jeg har også som sagt bestil e sigarett men med ampuller uten nikotin bare for å hjelpe til litt i forhold til vanen☺
Hvor har du bestilt det? Kanskje jeg skulle gjort et forsøk på det også :)

Dan smoke trur jeg det heter. Det jeg fikk ambefalt☺ der får du ampuller i alle varianter og selvfølgelig med og uten nikotin☺ jeg bestilte ett start sett hvor du får med selve røyken og forskjellige ampuller også får jeg ettersendt en boks med bare nikotin frie☺

Er snuser, og når testen var positiv for andre gang samt at søsteren min prentet inn i hodet mitt at du er gravid - da ble det å gå over på den Onico som er nevnt over her:). Synes det fungerer helt fint for meg, man får en helt annen motivasjon for det er ikke kun en selv man utsetter for ting og tang lengre ;)

Ville bare innom og heie på dere, dere er flinke!
Hilsen tidligere røyker/snuser.

(ps: om det er trått, anbefaler jeg boken "Endelig ikke-røyker" =) Den hjalp meg å slutte da jeg ble gravid med min første.)

Back
Topp