Fler med første Ul etter uke 11?

Her er det IVF, så da er det rutine med TUL i uke 7. For min del hadde jeg heller ikke hatt nerver til å vente til uke 12 uansett, men det har kun å gjøre med egen historie og erfaring. Jeg vet at hjerteaktivitet ikke gir koen garanti, men i følge gyn. jeg var hos gir det en ganske god indikasjon på at saker og ting er på rett vei.
 
Synes også det virker som «alle» skal ha TUL - her venter vi (u)tålmodig på uke 18 og ordinær UL.. :wideyed: Ikke er det noen private i fornuftig avstand heller. Så. Then we wait. :)
 
Synes også det virker som «alle» skal ha TUL - her venter vi (u)tålmodig på uke 18 og ordinær UL.. :wideyed: Ikke er det noen private i fornuftig avstand heller. Så. Then we wait. :)

Har ikke lege eller jordmor rundt deg heller? Vi fikk av lege på første kontroll sist :happy: Jeg er sånn som tenker TUL ikke er for meg, men i uke 12-14 synes jeg det er greit å få sjekket at det er noe der for min del hvertfal! :shy: Men det er jo heelt opp til hver enkelt, skjønner det jo om det ikke er noe som helst u nærheten.
 
Har ikke lege eller jordmor rundt deg heller? Vi fikk av lege på første kontroll sist :happy: Jeg er sånn som tenker TUL ikke er for meg, men i uke 12-14 synes jeg det er greit å få sjekket at det er noe der for min del hvertfal! :shy: Men det er jo heelt opp til hver enkelt, skjønner det jo om det ikke er noe som helst u nærheten.
Niks :)
 
Skal ha i uke 10+5, ønsket egentlig å vente litt lengre, men vi kommer til å bli avslørt i jula. Ønsker derfor å se at alt er bra før vi forteller til familie.
 
Imorgen skal jeg på Rikshospitalet for fosterdiagnostikk og da blir det UL noen dager etter. Er så spent på å se lille knollen der inne Forrige gang var jeg både i uke 5 og 7 og i uke 7 så jeg hjerte dunket Er bare så herlig å få bekreftelsen på at det er virkelig
 
Jeg fik fremskyndt min time en uke så vi skal nå på onsdag :p da regner jeg 7+6 men kan like gjerne være pluss/minus noen dager :)
 
Er det vanlig at man får tul i uke 12 ?
Føler ikke det er snakk om bo e UL de gangene jeg har snakket med lege eller jordmor.. selv om jeg ønsker det :(

jeg gikk til gynekolog som tar offentlig pris på ul så lenge du er gravid. Var der på 7+4. Jeg betalte 63 kroner!! Det var helt fantastisk. Skal dit igjen 18.des, egentlig kun fordi det var så billig ;p jeg trodde jeg skulle ut med 1200kr.
 
jeg gikk til gynekolog som tar offentlig pris på ul så lenge du er gravid. Var der på 7+4. Jeg betalte 63 kroner!! Det var helt fantastisk. Skal dit igjen 18.des, egentlig kun fordi det var så billig ;p jeg trodde jeg skulle ut med 1200kr.
Åå.. jeg har absolutt lyst å dra på TUL men prisen stopper meg .. Så er veldig usikker .. men 63 kr det skulle jeg da ha klart :playful:

Men tenker å vente til jordmortimen jeg har på neste mandag å høre hva hun sier :happy:
 
Back
Topp