Fler gangs fødende?

Kka

Elsker forumet
Februarlykke 2022❄️
Hjelp! Sist svangerskap kunne jeg sove hele døgnet, var kvalm, fullstendig vegring mot en del mat, og brystene holdt på å eksplodere, denne gangen er jeg litt trøtt å tisser litt mer og brystene er så vidt litt øm! Er det vanlig med så store forskjeller? Blir helt nervøs for at noe er galt.. Er ikke mer en ca 5 uker på vei altså :p

Hjelp! Sist svangerskap kunne jeg sove hele døgnet, var kvalm, fullstendig vegring mot en del mat, og brystene holdt på å eksplodere, denne gangen er jeg litt trøtt å tisser litt mer og brystene er så vidt litt øm! Er det vanlig med så store forskjeller? Blir helt nervøs for at noe er galt.. Er ikke mer en ca 5 uker på vei altså :p
Jeg merket ikke at jeg var gravid før uke 6+1 denne gangen. Merket det i uke 4 med første barnet. Sikkert normalt. Alle symptomer kom samtidig i uke 7 denne gang

Kjenner bare at jeg blir så nervøs, sist var jeg hos gynekolog, da var jeg 5 uker på vei ca, han forklarte at pga sånn og sånn kunne han se hvor langt jeg var på vei, men hjerte hadde ikke begynt å slå ennå. Denne gangen tok jeg en positiv test på tirsdag, var på ul torsdag hos jordmor, hu mente det var godt nokk å ta det utenpå magen, kunne ikke se noen ting egentlig, sa "dette var tidlig" å ba meg komme tilbake i midten av januar... Var hos legen på fredag å fikk sykemelding (har ikke lov og jobbe mens jeg er gravid, og i påvente av tilrettelegging er jeg sykemeldt), så i morges måtte jeg ta ny test for å se om jeg faktisk er gravid ennå, har et barn fra før, aldri opplevd å miste, og situasjon var så annerledes sist at det kan ikke sammenlignes, jeg virkelig hater denne usikre tiden! Kommer vell til å ta en test til dagen til jeg kjenner liv XD

Haha. Eller ser på ultralyd i hvertfall :) det negative med at ha fri fra jobb= for mye tid att tenke på slike ting :))

Haha, ja helt sant :p får vell bare krysse fingra frem til ul 12. januar :)

Tror det er heeeelt normalt, og heller mindre normalt å ha to helt like svangerskap ;) <3

Forrige gang følte jeg meg ikke gravid i starten engang. (Var gravid med tvillinger til og med).

Nå er jeg såååå kvalm, trøtt!!!

Godt å høre, håper iallefall kvalmen holder seg nede over jul, selv om den absolutt har vært tilstedet i dag.. Planen er å holde det hemmelig iallefall fram til januar (skal på ul igjen da). Hvordan holder dere det hemmelig i jula, for de som skal det? :)

Jeg har hatt to svangerskap så dette blir mitt tredje. Mine to første var ganske like. Da var jeg bare småkvalm og i fin form. Mens nå har jeg vondt i magen, er mye kvalm og veldig trøtt og sliten :( håper at det er bare en spire i magen:) for det er jo typisk at når man bare skal ha en til så blir det tvillinger :) (Ps: blir ikke lei meg hvis det blir to nei:) )

Jeg har hatt to svangerskap så dette blir mitt tredje. Mine to første var ganske like. Da var jeg bare småkvalm og i fin form. Mens nå har jeg vondt i magen, er mye kvalm og veldig trøtt og sliten :( håper at det er bare en spire i magen:) for det er jo typisk at når man bare skal ha en til så blir det tvillinger :) (Ps: blir ikke lei meg hvis det blir to nei:) )

Bare for morro, er de to første samme kjønn? :) veldig spent her om det er jente eller gutt, har gutt på snart 3, så hadde vært gøy med jente :) ikke at det betyr så mye, har god tid på å få en 3. :) tvillinger tviler jeg på uansett, ingen tvillinger i noen av familiene, alt går jo, å hadd bare vært gøy, men har ingen tro på mere enn 1 :)

Bare for morro, er de to første samme kjønn? :) veldig spent her om det er jente eller gutt, har gutt på snart 3, så hadde vært gøy med jente :) ikke at det betyr så mye, har god tid på å få en 3. :) tvillinger tviler jeg på uansett, ingen tvillinger i noen av familiene, alt går jo, å hadd bare vært gøy, men har ingen tro på mere enn 1 :)

Ja de to første er jenter:-) så jeg håper at det blir en gutt nå :-) da vi har fire jenter tilsammen :) min mann har to jenter fra før:-)

Ja de to første er jenter:-) så jeg håper at det blir en gutt nå :-) da vi har fire jenter tilsammen :) min mann har to jenter fra før:-)

Ja, da hadde det nokk vært kjekt med en gutt :) får krysse fingrene for det, sjekka kinesisk fødselskart? Hva sier det, å har det stemt tidligere? :) stemte sist for meg, håper det stemmer denne gangen og ;)

Ja, da hadde det nokk vært kjekt med en gutt :) får krysse fingrene for det, sjekka kinesisk fødselskart? Hva sier det, å har det stemt tidligere? :) stemte sist for meg, håper det stemmer denne gangen og ;)

Jeg var 17 da jeg fikk mitt første barn så da vet jeg ikke. Men ifølge kinesiske fødselskartet skulle mitt andre barn vært en gutt men det ble jente. Og ser nå at det skal bli jente på kartet. Så håper at det viser motsatt til meg nå også :)

Back
Topp