Fler enn meg som er "fjerne" ? -

Rullepølsa

Forelsket i forumet
Ja, jeg føler meg som en "junkie" på heroin noen ganger, lever i min egen boble.
Jeg glemmer ting, og når jeg er midt i en samtale så kan jeg stoppe helt opp fordi jeg tenker på gresset hjemme og plenklipping.

Det værste var da jeg skulle i dusjen for ikke lenge siden, hvor jeg hadde skrudd på dusjen, og gikk inn og plutselig kom på at jeg hadde glemt å ta av meg Bh´n. Jada, vet ikke hvor jeg var da, jeg - Men. Og jeg skulle få på meg klær idag, hvor jeg tok av meg Bh´n i stedenfor .... Ikke helt logisk.

Jeg trodde ammetåka var rimelig plagsomt, men gravidtåka er jaggu ikke noe bedre.. Totalt fjern, glemsk og burde vært sent til en annen planet.. Noen fler som er sånn ??

Jeg har det helt likt. Kan begynne en samtale, slutte å snakke og så glemme at jeg har begynt samtalen og hva vi snakket om. Går inn på butikken med samboer i telefonen, som sier hva vi trenger. I det øyeblikket jeg har lagt på så har jeg glemt hva jeg kom dit for... Har glemt å kjøpe tannkrem i fire dager nå, må virkelig presse ut det siste som er igjen...

Ikke merket noe til det enda.:)

Tenker du mye på babyen da? Er jo ofte den altoppslukenheten som gjør slik at en blir distré.:)

Jeg har det helt likt. Kan begynne en samtale, slutte å snakke og så glemme at jeg har begynt samtalen og hva vi snakket om. Går inn på butikken med samboer i telefonen, som sier hva vi trenger. I det øyeblikket jeg har lagt på så har jeg glemt hva jeg kom dit for... Har glemt å kjøpe tannkrem i fire dager nå, må virkelig presse ut det siste som er igjen...

Haha.. Kjent fenomen.. :P Huff, må begynne med notes på kjøleskapet fremover .... :-P

Ikke merket noe til det enda.:)

Tenker du mye på babyen da? Er jo ofte den altoppslukenheten som gjør slik at en blir distré.:)

Joda, tenker masse på prinsen. Hadde vært litt unormalt om jeg ikke gjorde det i det hele tatt.. :-P Men er nok ikke tankene rundt den lille som gjør meg så distre.. Kan glemme ting jeg tenker på i løpet av få sekunder..

Fjernere enn normalt her også... :/ i dag oversvømte jeg ene vasken på jobb. Jeeeii...

Distré her og.. glemmer å låse døra til do på jobb, glemmer lunsjen hjemme, såvidt jeg husker å stille alarmen :P

Men mest irriterende av alt: jeg klør på myggstikk og glemmer at det ikke bør gjøres. Får jo de merkene av det...

Jeg har det sånn! Men har også hatt det sånn før svangerskapet, da. Av mange ulike årsaker. Kan være slitsomt og frustrerende P glemme og surre og dette ut av samtaler osv!

Hahaha. Jeg gråt andre gangen.. har hatt den hormonelle dagen idag :p men ler nå da. Godt å se det er flere som er litt vimsete :D

Haha. Huff, ja. Den hormonelle dagen er tøff. Man klarer ikke kontrollere følelsene sine.. og plutselig så ler man og så blir man sinna:-D. Godt det bare er halvveis igjen :'P.

Jeg har det sånn! Men har også hatt det sånn før svangerskapet, da. Av mange ulike årsaker. Kan være slitsomt og frustrerende P glemme og surre og dette ut av samtaler osv!

Ja, kjenner til det.. HAr til og med betalt for mye på butikken til og med når jeg bruker mynt.. :p

Er helt lik! Det verste var i ammetåka sist gang.. Lillegull var 3 mnd og var lei av å koke flasker, dro ut for å kjøpe sterilisator, huska ikke hva jeg skulle ha når ankom kjøpesenteret så kjøpte ps3 istedenfor, mannen var happy og jeg banna og sverta hver kveld videre når jeg kokte flasker :p

Herregud JA!!!! Og det er direkte pinlig, oooog farlig! Tror faktisk at hjernen min kobler totalt ut innimellom...:p

Inngår varmet jeg opp Matilde i en liten panne, og satt meg ned i sofaen ( har åpen kjøkken løsning) for å vente noen minutter på at den skulle bli varm.... Var ikke før det luktet olje i hele huset jeg kom på hva jeg egentlig holdt på med... Går ofte opp og ned trappen, og glemmer hva jeg egentlig skulle :p

Kunne fortsatt med en lang liste.....:banghead:

Back
Topp