Tora84 Betatt av forumet 24 Mar 2007 #1 Her er det et til[:)] Han veier 1611 nå og jeg har fått beskjed om at jeg får en stor gutt. De regna sånn ca at han blir 4200 til terminen... uff hehe
Her er det et til[:)] Han veier 1611 nå og jeg har fått beskjed om at jeg får en stor gutt. De regna sånn ca at han blir 4200 til terminen... uff hehe
fruluna Forumet er livet 24 Mar 2007 #2 Oj ja da er han stor ja [:)] Var du på Majorstua? Hos han utenlanske jeg ikke husker navnet på i farta??
Oj ja da er han stor ja [:)] Var du på Majorstua? Hos han utenlanske jeg ikke husker navnet på i farta??
Tora84 Betatt av forumet 24 Mar 2007 #5 Ja jeg var hos han[:)] Dr Peter Molnar, forsto nesten ikke hva han sa jeg[:D] hehe
Jannka Glad i forumet 24 Mar 2007 #6 Kjempefint bilde!!!! Du har fått samme beskjed som meg, du, da... Min blir visst også over 4 kg... Godt å tenkte på at det er hodeomkretsen og ikke kroppen det kommer an på, da[;)]
Kjempefint bilde!!!! Du har fått samme beskjed som meg, du, da... Min blir visst også over 4 kg... Godt å tenkte på at det er hodeomkretsen og ikke kroppen det kommer an på, da[;)]
BlåBobler Forumet er livet 24 Mar 2007 #9 ORIGINAL: Tora84 Her er det et til[:)] Han veier 1611 nå og jeg har fått beskjed om at jeg får en stor gutt. De regna sånn ca at han blir 4200 til terminen... uff hehe Oi! Han blir STOR ja!!! Skulle egentlig nesten tro han vil bli nærmere 4600gr..... [:D]
ORIGINAL: Tora84 Her er det et til[:)] Han veier 1611 nå og jeg har fått beskjed om at jeg får en stor gutt. De regna sånn ca at han blir 4200 til terminen... uff hehe Oi! Han blir STOR ja!!! Skulle egentlig nesten tro han vil bli nærmere 4600gr..... [:D]