Fler barn?

Yummy_mummy

Februar 2014 Miss Gode Råd <3
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2016
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Oktoberlykke2020❤
Noen her inne som skal ha flere barn? Hvor mange barn har dere til sammen da?

Noen her som skal ha to tette? Da tenker jeg så tett at det blir graviditet før sommeren er omme.

Vi vil ha ett barn til. Har to nå. Kropen min trenger å hvile. Regner med at vi prøver igjen om halvannet år så er jeg ferdig med babylagingen innen jeg er 26. :p Så må en av oss steriliseres. Ser for meg enda en graviditet med hyperemesis og bekkenløsning. Så vil bare få det unna og aldri, aldri mer bli gravid igjen. Det har vært en stor belastning både fysisk og psykisk!

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi fikk første nå og ønsker en til :) Blir nok ikke før om gjerne 5 år ca, da jeg ønsker å studere først, men jeg kjenner at jeg gruer meg til å gå gravid igjen, og ikke minst føde.. :s

Nja, jeg var innstilt på å få kun en da jeg ikke er noen unghoppe lengre.. Men sambo vil ha to, og jeg har pinade begynt å tenke på nummer to jeg og nå! Det blir i såfall å starte prøvingen våren 2016, blir ferdig med bacheloren den våren. Men gruer meg til fødselen da, redd den skal bli lik den opplevelsen jeg hadde nå..

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Vi har to med 23 måneder mellom. Vi skal ikke ha flere. Kjenner det er utrolig deilig å vite at jeg er ferdig med graviditeter og fødsler :-) Nå er familien komplett, og vi kan kose oss med jentene og oppveksten deres.

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

• Liker
Reactions: BMC
Jeg har alltid hatt lyst på 3barn sambo sa stopp ved 2. Så nå da vi fikk tvillinger er vi dønn ferdig!! Å takk og lov for at jeg slapp en graviditet til!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

• Liker
Reactions: EJ
Her har vi begge lyst på iallefall en til. Tenker å starte å prøve når Mai-Eline skal slutte med bleier. Tenker det er en fin tid å få nr 2 på.
Jeg håper jeg slipper å klippes neste fødsel. Selve graviditeten gleder jeg meg til, bortsett fra første trimester da jeg regner med jeg kommer til å se mer til do-skåla enn noe annet. Hater virkelig å spy. Det er det verste jeg vet. Mannen min syns jeg var så vakker som gravid. Han har lyst til at jeg skal være gravid hele tiden, han. Hehe!
Krysser bare fingrene å håper mannen min har fått seg jobb og vi har et sted å bo til neste unge kommer.

Jeg har alltid sakt at jeg vil ha 3, og hvertfall IKKE én. Men nå som jeg har fått han første, så skal jeg hvertfall ikke ha fler enn to!! Hater at jeg er en av de som synes søsken er et MUST !! For en graviditet og en fødsel til kjenner jeg at jeg virkelig ikke vil :O

Vi har to nå. Mannen min vil ikke ha fler, men jeg har egentlig alltid tenkt at jeg vil ha tre. Fødselen gikk så utrolig lett denne gangen at jeg føler meg klar for en til... Men man må jo se an hvordan familielivet med to barn er først, og så får jeg ta opp temaet til diskusjon igjen siden hvis det blir viktig for meg.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Her er vi ferdige, fikk nr 3 nå :)
Godt når man sitter med følelsen av at familien er komplett :D

Håper vi får til å lage en til om en stund, men det er ikke alltid noe en kan bestemme selv:)

• Liker
Reactions: EJ
Akkuratt nå frister det ikke flere en mini som er i hus nå.. sliten jeg:binkybaby:smiley-chores004.. Men når han blir større, og alt er glemt skal man aldri si aldri.. alltid ønsket meg to..:)

Vi fikk første nå og ønsker hvertfall en til.. Hvis vi er så heldig å bli gravid igjen! Kvir meg mer til å gå gravid igjen enn selve fødselen..

Tenker å være forsiktig fram til 2015, men skjer det noe da blir vi bare glad :) Hvis ikke må vi se når vi kan starte opp igjen med IVF-behandling…

Last edited:
Førstemann kom nå. HELDIGVIS var fødselen så fin så den ikke skremmer. Så ønsker en eller to til. Men ikke før i slutten av 2015/ eller 2016.

Neste bebis skal jeg ikke være i studie slik at jeg kan nyte barseltiden med bare kos.

Februar -14 mamma <3

Fikk den første no så ønsker oss 2 til :)
Gleder meg til å gå gravid igjenn og til og med til å føde :)

<3 venter en gutt 06.02.2014<3

Håpar ein ein lillebrøster i løpet av 2015 :)

Lillegull kom 24.02.14 ❤❤❤

• Liker
Reactions: BMC
Her er mannen sterilisert så det blir med de to vi har.
Jeg kunne faktisk tenke meg en til, litt trist å tenke på at dette er siste tid med babykos for meg. Gleder meg til å gå igjennom de forskjellige alderene med dette barnet også og kommer nok til da også å tenke det er trist at det er siste gangen. Har også lyst til å oppleve fødsel en gang til, men det hadde jeg antageligvis ikke fått lov til uansett. Men vet jo at jeg ikke orker en graviditet med så mye kvalme. Det værste er å ikke være i stand til å følge opp ungene jeg har mens jeg er så dårlig. Og med en pappa som også er redusert på ubestemt tid, så er det uaktuelt. Må bare kose kose kose meg med denne tiden.

Dersom man har et keisersnitt får man gratis sterilisering, og er liksom ikke noe mer inngrep når du først blir operert allikevel. Men hvis ikke ks er sterilisering av mann veldig enkelt og greit. Det tar 10 minutter med lokalbedøvelse og kun sykemelding 1 dag men kun hvis du har en fysisk jobb. Ett sting og litt hevelse, ikke noe smerte å snakke om. Ingen bivirkninger. Kan reverseres.

Samboer har så lyst på 2 unger men er litt usikker selv men trur nok det blir 2 unger vil ikke ha flere enn det. :) men det blir ikke om ett par år er nu bare 21 så vi har god tid å vil skjemme bort pia vår en stund men man vet jo aldri om vi prøver tidligere da :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Samboer har så lyst på 2 unger men er litt usikker selv men trur nok det blir 2 unger vil ikke ha flere enn det. :) men det blir ikke om ett par år er nu bare 21 så vi har god tid å vil skjemme bort pia vår en stund men man vet jo aldri om vi prøver tidligere da :)

Glemte å si at vi fikk våres første nu :p

Back
Topp