Fler babyer som ikke spiser biter?

Mariatrond

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
Hu her får grøt og middag (finmost), smudi og yoghurt.

Ikke veldig begeisret for brød asså.. Hun er 8.5 mnd..

Fler som ikke gir så mye 'vanlig' mat?

Veldig opp og ned på dagene her. Men liker best 6mnd-middagsglass. Brød kommer veldig an på dagsformen, men ikke stor nok mengde til ett fullkomment måltid.

Hater klumper. Ho er 9 mnd. Har akkurat begynnt æ spise små brødbiter. Men ikke nå som ho er forkjøla igjenn. Så da er det grøt og most middag, liker å tygge på eplebiter og annen frukt da:)

Han min vil faktisk ikke ha middagsglass, ei heller grøt uten klumper. Virker som om han liker og tygge :p hehe
Spiser det samme som oss til middag , brød, grøt, smoothie, pannekaker, omelett, pasta osv :)

Men med mellomste tok det litt tid før ho ville ha mat med klumper, ho bare brakk seg eller spytta det ut..

Setter brød i halsen i hvert fall. Så har ikke turt å gi henne særlig klumpete mat :)

Godt å se det er fler :) Da er det vel ikke så uvanlig. Har glemt alt fra når storesøster var liten ;)

Glemmer mye jeg og :p Skjønner ikke hvordan noen kan huske alt. Men det kan være fra dag til dag også! MEn jeg husker godt at storesøster satte ting i halsen, aldri vært så redd som de gangene hun har satt mat i halsen :( Til og med banan.

Uff ja det er ikke noe ålreit :/

Back
Topp