Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her blir det glippe ved halsen selv med heldekkende smekke, så har ofte en siklesmekke under der igjen. Er ikke så nøye om det blir flekker på denJeg bruker sånn heldekkende smekke med armer når han spiser middagmen vanish funker bra hvis der kommer flekker allikavel
![]()
Ja, jeg har vanlig smekke utenpå den heldekkende pga den glippaHer blir det glippe ved halsen selv med heldekkende smekke, så har ofte en siklesmekke under der igjen. Er ikke så nøye om det blir flekker på den![]()
Får kjøpe vanish å prøve det
Smart med hel dekkene smekke hvor får en tak i det?![]()
Tror de har sånne smekker på ikea! Vi skal ut å kjøpe i helgen for vi sliter også med flekker på ALLE klær!Får kjøpe vanish å prøve det![]()
Smart med hel dekkene smekke hvor får en tak i det?![]()
Jeg legger de i bløt med engang, tar vanish/vaskepulver på flekken og vips så er den borteJeg tar flekkene med en gang. Legger i bløt og gnikker flekken med vaskepulver for hvitt tøy. Da får jeg som regel flekkene borthvis de ikke forsvinner så legger jeg de ute i solen
da forsvinner det meste
![]()
Ja alltid lurt å ta det med en gangJeg legger de i bløt med engang, tar vanish/vaskepulver på flekken og vips så er den borte![]()
kjøper man denne sitronsåpen til ulltøy i vanlig butikk?Stor smekke og bretter opp ermene ved måltider. Blir det en flekk på ulltøy så skyller jeg av og vasker vekk med sitronsåpe med en gang. På vanlige klær gjør jeg ingenting annet enn å ha vanish i maskinen når de vaskes senere.
Kjøpte det på en barn-og utstyrbutikk. Gallesåpe er også bra.kjøper man denne sitronsåpen til ulltøy i vanlig butikk?
Velkommen i klubben
Jeg syns ikke vanish funker, har bare prøvd den flekkfjerner sprayen da. Bruker store smekker når ho spiser men problemer kommer når vi et ferdig å spise, mmiddagsgulp!
Min går kun i mørke klær for tia![]()
Tror du får kjøpt det på princess eller kid![]()
Tror de har sånne smekker på ikea! Vi skal ut å kjøpe i helgen for vi sliter også med flekker på ALLE klær!