Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hvordan får jeg bort det a ? Joachim griser såå sinnsykt når han spiser, selv med smekke eer halve bodyen full av middagsrester... hvordan kan jeg få vekk de flekkene a ?
Gni det inn med grønnsåpe og skyll det vekk...det er helt genialt her..til og med fått bort gamle flekker:)
Men du må bruke grønnsåpe rett på flekken,litt mye og gni og gnukke...skyll vekk:)
Det finnes noe som heter imse vimse flekkfjerningssåpe som jeg har lyst å prøve på ullen vår http://www.bleieboden.no/productdetails.php?product=41 Ellers har jeg funnet ut at hvis man har lys ull som er missfarvet skal det ikke være noe problem å farve den med sånn vanlig tekstilfarve i vaskemaskin, så det tenker jeg gjøre når jeg har nok av stygge ullplagg [:)]
Galltvål eller flekkfjerningssåpa til Nøstabarn. Men er det ikke bedre å dra på han en tynn bomullsgenser når han spiser, evt. bruke langerma smekker???