Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ofte er det flekker jeg ikke vet hva er, eller misfarginger på skoleungene sine klær. Halve buksa kan være gråsvart liksom.Vi har begynt med gallesåpe her i huset. Det har tatt tomatflekkkene veldig bra, noe som har vært et stort problem her!
Men noen som vet om den funker på gule babyflekker? Sånne flekker som kommer i klærne etter å ha vært lagret en stund?
Hvilke flekker sliter du med Gulljentå?
De mystiske gule flekkene har eg og fått på baby klær, selv etter bare et par mnd lagringOfte er det flekker jeg ikke vet hva er, eller misfarginger på skoleungene sine klær. Halve buksa kan være gråsvart liksom.
I går klarte jeg å vaske klær med en penn inni maskina og det måtte jo bare bli pennemerker på den nye hvite toppen...
Har også rart fram babyklær fra boden og en del av de har på mystisk vis fått flekker på seg, litt gult liksom, jeg aner ikke hva de er. De får jeg ikke vekk
bruker gallesåpe som bare det her i huset også, og den er virkelig fantastisk. Tar de vanskeligste bæsjeflekkene på ull blandt annet, men tomatflekkene... DE får vi ikke bort.. hverken med gallesåpe eller alle typer vanish man kan tenke segVi har begynt med gallesåpe her i huset. Det har tatt tomatflekkkene veldig bra, noe som har vært et stort problem her!
Men noen som vet om den funker på gule babyflekker? Sånne flekker som kommer i klærne etter å ha vært lagret en stund?
Hvilke flekker sliter du med Gulljentå?
bruker gallesåpe som bare det her i huset også, og den er virkelig fantastisk. Tar de vanskeligste bæsjeflekkene på ull blandt annet, men tomatflekkene... DE får vi ikke bort.. hverken med gallesåpe eller alle typer vanish man kan tenke segVi bruker såpestykket med gallesåpe, ikke flytende da.. kan det ha noe å si?
Når eg har brukt det, så har eg vasket de enda en gang etterpå for å få vekk vanishen heltEr det "lov" å bruke vanish på babyklær? Er førstegangs og har 0 peiling hehe
Begynner nesten å begynne å lure på om du jobber for demNår eg har brukt det, så har eg vasket de enda en gang etterpå for å få vekk vanishen heltNøstebarn sin flekkfjerner er foresten bedre på tomatflekker enn vanish
![]()
Nei, gjør nok ikke detBegynner nesten å begynne å lure på om du jobber for dem![]()
Får kjøpe en sånn da
![]()