Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her :-( I forrige svangerskap fikk jeg isjiassmerter som startet etter uke 25-28 ca og så ble det litt erre mot slutten. Mens denne gang startet smertene rundt uke 10 og nå er jeg i slutten av uke 18 og klarer ikke støvsuge eller bøy og tøy eller gå lenge før det iler nedover venstre bein. Kjenner det godt i korsrygg og over rumpa på begge sider :-( Jeg har vært i permisjon i to år med sønnen min og skal begynne på jobb på mandag og så jobbe i 4 mnd før ny permisjon. Men nå begynner jeg å lure på hvor lenge jeg holder ut pga bekkenet. Off, er flaut å bli sykemeldt etter den første mnd, så krysser fingrene for at det ikke blir verre. Men innerst inne tviler jeg på det desverre :-( Jeg har kontorjobb men springer mye frem og tilbake til printer osv, så er mye på farten.
Termin 30. januar 2015![]()
Bekkenet mitt er låst og eg er øm oppover i ryggen isjas nerva er i klem. Nå har eg vert 3 ganger hos kiropraktor, men i dag var eg like dårlig som første gangen eg var der. Prøver ein time mandag, om det ikkje hjelper gir eg opp. Det skal vel bli betre?