Fleecedress!

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Finner ingen på nettside, ingen jeg liker i hvertfall...
Noen som vet om en fysisk butikk som selger fleecedress til baby? (Str 80 helst.. kanskje til nød 74, men liker å ha litt å gå på)

Gjerne med integrerte votter og føtter..

Dette lurer jeg på også! Finner det ingen steder. Skal også ha i str 80 med votter og føtter :)

Polarn o pyret har en. Fleecefor, vanntett og vindtett! Rød med hvite striper inni, eller blå. Standard Polarn o pyret mønster :p

Polarn o pyret har en. Fleecefor, vanntett og vindtett! Rød med hvite striper inni, eller blå. Standard Polarn o pyret mønster :p

Tror disse stopper på 74? Jeg har i str 68, kjempefornøyd men nå er den nesten for liten :(

Finner den ikke på nettet :)

Hvis det er denne http://www.polarnopyret.no/overall-vindfleece-nyfodt-60291978-503-5
så har jeg den, i hvit, men den er tynn og litt rart stoff inni.

Tenkte mer sånn.. f.eks de de har solgt på Lindex eller Kappahl tidligere :) Sånne gode og myke.
Hadde en fra HM, men 68 blir for smått :(

Skjønner!

Så den fra ellos du viste, har aldri funnet slike i så stor str :( endte med å bruke votter og tøfler på eldste, fra Tom og Trine serien.. Altså ulldress, ullvotter, ulllue etc..

Skjønner!

Så den fra ellos du viste, har aldri funnet slike i så stor str :( endte med å bruke votter og tøfler på eldste, fra Tom og Trine serien.. Altså ulldress, ullvotter, ulllue etc..
Denne er i størrelse 80 :)

Har noen votter og ullsokker her, men blir litt varmt. Men hadde vært kjekt å ha bomulls/fleecevotter eller noe liggende da :) !!

Back
Topp