flaut

Apeloffen

Forumet er livet
Begynte i ny jobb 11.feb. Jobber bare 60%, så noen uker jobber jeg kanskje to dager, mens andre uker jobber jeg 4-5 dager. Vell.. nå har jeg vært sykemeldt i to uker pga influensa. Hadde bare 1 arbeidsda¨g denna uka, og det var på onsdag. Første dagen tilbake etter sykemlda. Så drar vi på hytta i påsken, og jeg blir liggende som ett slakt på sofaen, dritslapp og uvel..Presterte til og med  spy[&o] Dro hjem tidligere enn planlagt..ligger fortsatt på sofaen. Skulle egentlig på jobb i morgen, men har ringt å sagt at jeg ikke kommer[8|] Takler ikke å gå på jobb når jeg knapt står oppreist her hjemme. Skal på jobb på onsdag igjen... Men saken er at jeg vet da svarten ikke hva jeg skal gjøre. Blir liksom 3. egenmeldinga mi siden jeg begynte der. Føler meg som ei bæsa... Fikk jo hastetime hos legen sist jeg var der pga jeg ville ha sykemld. Skal jeg liksom få meg hastetime nå igjen? [8|]
åååh, gi meg styrke så jeg kan gå på jobb!!!

Det er noe drit med å begynne i  ny jobb,da kan man banne på at man blir dårlig[:'(]Det er jo fint lite man får gjrot med det,er man sjuk så er man sjuk...men skjønenr hva du mener,lite moro!Jeg begynte i ny jobb 25 februar og har allerede måtte komme senere en dag pga tassenv ar syk og må ha fri i overimorgen pga bhg er stengt,lite moro når ingen av sjefene har unger,og blir sure når jeg kommer sent eller må ha fri[:'(][:@]

men god bedring da,hold deg hjemme uansett hvor flaut du syns det er - du har ikke bare deg selv å tenke på[;)]

ja er det ikke typisk[:'(]
Jaja, får se på mandag eller tirsdag om jeg tar kontakt med legen for ei sykemld. Håper jeg slipper det.
Takk skal dere ha for svar iallefall[:)]

ORIGINAL: Lissyjane

joda[:D] Bare ikke spill helt...det vil du få svi for

hehe ja.. man får ikke noe takk for det iallefall[;)]

[:o]uff, men du er jo også gravid da.... Men skal slenge masse masse masse masse masse masse styrke til deg i håp om og få deg på jobben[;)][;)][;)]

ORIGINAL: ToveMora31

[:o]uff, men du er jo også gravid da.... Men skal slenge masse masse masse masse masse masse styrke til deg i håp om og få deg på jobben[;)][;)][;)]

takk[:)]
Tror nok kvalmen og uvelheta er graviditeten ja.. Vært mye fram og tilbake med den kvalmen siden uke 8 ca. Slappheta vet jeg ikke. Nok jærn har jeg...

Back
Topp