Flaut

Jonahha

Forelsket i forumet
E...hm.. Jeg blir så flau over folket på hurtigruten kaier.. Alt folk gjør for å komme på tv. Synes bare det er pinlig at resten av verden kan se det. Flagger med flagg, danser, synger og gjør seg så til. Hva er greia med flagger da? Kan ikke folk bare møte opp uten flagg og slute gjøre masse teite ting bare for å få oppmerksomhet? 

Syns det er morro jeg ;) Ville nok ikke gjort det selv liksm, men hvorfor ikke?! :) 

Jeg synes det er morsomt og greit at folk møter opp. Det hadde vært veldig kjedelig program hvis man så biler kjøre og mennesker på langt avstand når båten kom til kaien.. Men uff, alt rart folk finner på. Iiiiiii...

Er vel ikke nødvendigvis alle som stiller opp for å komme på tv.
Hadde du satt deg litt mer inn i dette, hadde du kanskje visst at beboerne på anløpsstedene er oppfordret av kommunen til å stille opp med med flagg og godt humør, samt lage liv og røre.
Dette er blant annet for å vise gamle tradisjoner, da det tidligere var vanlig å stå på kaiene og hilse Hurtigruta velkommen.

Sitter folk i hele verden å ser på og sikkert noen som bestiller tur, blir vel skuffet når de ikke får samme velkomst når de er på tur som de som er på tur nå:P

Syns det er gøy å se jeg, i forhold til bare hav:P

Back
Topp