flaut???

tigergirl

Forumet er livet
flere som klør i rompehullet???

jeg blir sprø skulle tro jeg har fått rompemakk, men vet jeg sprengte en hemoride i går fordi etter bimmelim kom det masse blod, så kanskje hemoriden som bygger seg opp igjen.....

ekkelt å si men tar jeg lillefingen inn i hullet ja  det slår den beste orgasme, men det er bare på det værste.....

iiik jeg er ikke ekkel altså..... blæææ

rift helt i rompe"hullet" i know what you menan...

sykeligvondt å presse ut baisen, og blør etter på... sjekk og sjekk her er det også...
men gir seg når en trykker på rompe"hullet"...

Jeg tok ikke den helt jeg...men det finnes jo kremer ol mot hemorider...?[8|]

ORIGINAL: The Hippo Queen

Sorry jeg ler!
Det er de utroligste ting vi deler med hverandre[8D]

Har ikke problemer der...

i know... vi deler de mest creepye ting, men igjen en er ikke alene om disse tingene heller...

ja kremmer og kremmer, men føler at de ikke hjelper om hemoriden sitter langt inni analen...

ORIGINAL: tigergirl

ja kremmer og kremmer, men føler at de ikke hjelper om hemoriden sitter langt inni analen...

Det finnes jo noen kremer/piller som er spesielt utviklet for innvendige hemorider. Tror faktisk jeg hadde tatt opp problemet med legen...er ikke noe godt å ha de. Og tror nok en del sliter med det samme problemet...[:-]

Men lykke til...they´re a real pain in the ass [;)]

Her er jeg enig med sperminator. Har du allerede fått hemoroider, blir det IKKE bedre senere i graviditeten. Det er ikke nødvendig å gå med sånn klø/vondt, for det finnes enkle medisiner mot det.

Det er jo ikke egentlig flaut, men fryktelig ubehagelig å ha det sånn!

Ta det opp med legen din, eller på apoteket. Det finnes gode medisiner for å hjelpe på sånne problemer.

Lykke til!

har ikke så mange råd å komme med,
men guuud så deilig å ha en plass å kunne dele sånne ting da dere!!!!
så heldige vi er[:)]
er ikke alt som er like lett å diskutere med sambo eller venninder som ikke er/har vært gravide.

har vært å kjøpt stikktabeletter så holder på med behandling, skulle egentlig på utredning fordi har hatt så mange ganger stor blødning fra analen, legen mistenkte at en av mine blodårer kommer i veien fordi at jeg har blødd mye og da mener jeg 3 timer i strekk, men må sette det på vent nå, så kanskje disse stikktabelettene kan gjøre det litt bedre...

Back
Topp