Flaut --> Trening

lykketrollet7

Forelsket i forumet
Uff a meg! Det er så flaut! Jeg er i så dårlig form :( Fant sirkeltreningprogram på iForm som man kan gjøre hjemme. Klarte én runde :S Man skal ta tre trur jeg. Brukte 1,5L flaske i hver hånd, man skal bruke 3kg, eller 5kg for viderekommende.

Usj! Ikke motiverende! Aldri vært i så dårlig form før!!! Men blir ikke akkurat i noe bedre form av å ikke gjøre noe heller...

Trener dere damer? Evt hva?

Ikke kommet igang med trening enda. Når mildværet kommer (neste uke ryktes det) vil jeg ut å trille mer tur. Og håper å kunne ta meg treningstimer på Elixia også snart.

Må bli flinkere til å trille tur jeg også! Men syntes det er så kjedelig.. Så det ender alltid med at jeg korter ned ruta - tar en snarvei :p Tenkte å ta meg en liten tur straks, men beina er helt gelé..

Fyr på med noe musikk på ørene så blir det kanskje kjekkere å trille. Jeg elsker å trille, men ikke nå som det er så kaldt. Da blir det bare ut når vi må. Så ca om en times tid skal vi opp og hente storebror i bhagen

Jeg trener styrke hos Elixia 2-3 ganger i uken. Har også begynt med pt-timer en dag i uken for å kunne trene enda hardere. Jeg satser på to tette, så da føler jeg det er viktig å prioritere å bygge opp kroppen før den skal igjennom et nytt svangerskap. Skal forøvrig sies at jeg har jobbet i treningsbransjen i mange år, og har trent styrke jevnlig i snart ti år. Det føles derfor veldig naturlig å trene - treningen er liksom en del av min identitet. :)

Jeg har ikke begynt å trene enda.. Men så igår at kontingent til treningssenteret har blitt trukket fra kontoen min (har hatt abonnementet mitt fryst), så da får jeg vel begynne da ;)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

hehe, jeg trener ikke :P har tenkt å begynne...meeeen blir liksom aldri om at jeg begynner :P

Trene, hva et det?:D
Må vel til pers igjen jeg også:)
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Haha, trening? Sånt driver jeg ikke med:p triller tur og går med hunden på vinteren og går på fjellet og i skogen om sommeren. Jeg har angst for treningssenter så holder meg utendørs! Har zumba på wii hjemme som jeg brukte før jeg blei gravid, men fikk aldri til øvelsene :p

Har ikke begynt og trene ennå, men skal begynne og hente jentene selv i bhgen når Sambo begynner og jobbe igjen. 3 km én vei, så blir god trening det:p;)

Jeg er nok ikke i noe bedre form, gitt.
Skal starte skikkelig med trening neste uke og jeg gleder meg veldig!

Back
Topp