flaut men...

Allegodetinger3

Glad i forumet
må spørre..
jeg har begynt å jogge og merker at jeg "lekker" ganske mye..variere fra gang til gang men i dag var d ILLE!!! noen råd????????? jeg kniper i vei, men d virker ikke som om d er nok for meg da...
ikke noe koselig, så dette må jeg få gjort noe med!!!!!

Jeg lakk ganske lenge etter fødsel, selv om jeg kneip (haha, veldig usikker på den bøyinga [8D]) gjennom hele svangerskapet og helt til nå. Først nå er jeg sluttet å lekke, vel et år etter Snuppa ble født [8D]

ORIGINAL: Puskinella

Jeg lakk ganske lenge etter fødsel, selv om jeg kneip (haha, veldig usikker på den bøyinga [8D]) gjennom hele svangerskapet og helt til nå. Først nå er jeg sluttet å lekke, vel et år etter Snuppa ble født [8D]

da er d håp ennå da[;)]

Sikker på at du kniper riktig? Utrolig mange som gjør det feil, visstnok.
Skal finnes en video på nett som forklarer greit hvordan det gjøres, jeg kan se om jeg finner den..

ORIGINAL: MammaDiana

Har du prøvd knipe kuler? De skal være kjempe gode for knipe musklene;)

nope..men jeg tror d blir kjøpt inn nå!!! dette må d virkelig gjøres noe m!!!ikke moro nei[&o]

Finner ikke videoen, jeg..
søker du opp knipeøvelser på nett så kommer det mange treff med forklaringer iallefall.

knipe øvelse er fin, for og lære seg å bruke riktig er det fint å prøve og stoppe tissestrålen når du tisser. Så når du feks dusjer, lager mat osv lager du litt knekk i knærne og knipper i bekkenmuskelene mens du teller til ti. Hjalp meg masse:)

Back
Topp