Flaut! (med bilde)

memape

Forelsket i forumet
Vi prøver å holde denne graviditeten skjult til det har gått 12 uker... Men hva i all verden skal jeg ha på meg? Et telt?!? Det vises sykt godt! Nå vet jeg jo at det ikke er babyen som vises men at det er pga luft og oppblåsthet.. Det blir nok ikke lett å holde dette skjult, nei! Går rundt og luter for at det ikke skal vises! Noen andre som har fått stor mage allerede?
Photobucket Pictures, Images and Photos Legger ved et bilde.. Er 5+1!

He he! Du er veldig fin da! Skjønn liten kulemage. Har det på samme måte, selv om jeg er litt større enn deg fra før, men har en tydelig liten mage jeg også. Buksene mine begynner å bli rimelig trange i magen.. Men er litt tidlig å kjøpe mammabukser synes jeg, da jeg bare er 6uker på søndag.

Hehe huff! Det skal ikke være lett!! Det kjennes ut som magen skal eksplodere! Har dere planer om å holde det skjult lenge? Jeg vil bare vite om det er levedyktig før jeg buser ut med nyheten! Sist hørte vi hjerte i uke 10 med doppler!

nå skal det sies at magemusklene mine aldre gikk sammen etter sist graviditet.. Så har ingenting som "holder igjen" for å si det sånn!

Jeg er helt lik som deg!
Hvis du ser på magehusene våre inne på bilder, så får du se :p
Hehe, det er vanskelig!
Jeg har valgt å gi litt F, så får folk bare lure. Ingen som tør spørre uansett 

Ååj! Det var faktisk litt av en kul! Haha, det blir nok vanskelig ja! Jeg er også veldig oppblåst og har vanskeligheter med men allerede. Jeg vil helst ikke ha på buksene mine da alle er trange og eg vil åpne knappen... Jeg må holde inn magen hele tiden og det er så slitsomt :(

kariness skrev:
Ååj! Det var faktisk litt av en kul! Haha, det blir nok vanskelig ja! Jeg er også veldig oppblåst og har vanskeligheter med men allerede. Jeg vil helst ikke ha på buksene mine da alle er trange og eg vil åpne knappen... Jeg må holde inn magen hele tiden og det er så slitsomt :(

tips: hvis du ikke vil ha buksen lukket, kan du feste knappen m strikk. så får du litt mer å gå på. dra en genser over, voila!

Maitroll13 skrev:

kariness skrev:

tips: hvis du ikke vil ha buksen lukket, kan du feste knappen m strikk. så får du litt mer å gå på. dra en genser over, voila!

Du er ikke dum! Takk for tips!
Føler bare det blir for dumt også.. er ikke 6 uker en gang ^^

kariness skrev:

Maitroll13 skrev:

kariness skrev:

Du er ikke dum! Takk for tips!
Føler bare det blir for dumt også.. er ikke 6 uker en gang ^^

Samme det vel. alt for at det skal være mer behagelig =)

Hehe godt det ikke bare er meg! Håper det gir seg med den oppblåstheten!
folk her i nord spør! Hehe i hvertfall de som kjenner meg og vet hvor babysyk jeg er!! :)

Så søøøt en kul. Skulle virkelig ønske magen min var like fin når den er oppblåst ;-)

pineapple skrev:
Så søøøt en kul. Skulle virkelig ønske magen min var like fin når den er oppblåst ;-)

haha jeg FØLER meg verken søt eller fin! Bare sprekkferdig! Bare 8 mnd igjen! ;)

"godt" å se vi er flere ;) Jeg har i tillegg noen kg for mye på magen - som la seg der under det såkaldte "svangerskapet" som endte i MA i april. Så jeg sliter med mage allerede - ser liksom nærmere 20 uker på vei ut :p Så jeg går med store topper, ungår tettsittende klær - vil kjenne meg helt trygg på svangerskapet før dette kommer ut for gud og hvermann....bor på liten plass, så når først de første får vite det, så vet alle det :p

sleit med det samme, men nå siste uka har det gitt seg heldigvis og magen har roa seg.. forferdelig kjekt å måtte gå å holde inn magen hehe følte meg svære med en gang.. nå er heldigvis den kulen borte.. :p nå er det bare giga pupper her..

Så deilig da! Håper min forsvinner, eller blir en ordentlig gravidmage som ikke presser sånn! Jeg var ikke så oppblåst sist gang, har vært plaga med treg mage denne gang i tillegg! :)

memape skrev:
Hehe huff! Det skal ikke være lett!! Det kjennes ut som magen skal eksplodere! Har dere planer om å holde det skjult lenge? Jeg vil bare vite om det er levedyktig før jeg buser ut med nyheten! Sist hørte vi hjerte i uke 10 med doppler!

nå skal det sies at magemusklene mine aldre gikk sammen etter sist graviditet.. Så har ingenting som "holder igjen" for å si det sånn!

Vi har allerede fortalt det til noen. Jeg skal på en tidlig ul nå på torsdag, etter det tror jeg egentlig at det ikke er noen grunn til å prøve å skjule det. Fikk høre fra svigermor min i dag, at det er ikke noe vits å prøve å holde det skjult noe lengre enn det:-P men vi får se.. Dere da?

Mrs.Mona skrev:

memape skrev:

Vi har allerede fortalt det til noen. Jeg skal på en tidlig ul nå på torsdag, etter det tror jeg egentlig at det ikke er noen grunn til å prøve å skjule det. Fikk høre fra svigermor min i dag, at det er ikke noe vits å prøve å holde det skjult noe lengre enn det:-P men vi får se.. Dere da?

nei vi vil holde det hemmelig så lenge det går! Henne æ,mvh. Yzyyzzyyzyzyyyyyyyyyyywwqq

haha lillemor snakket noe om å skrive tidligere i dag! :);) ser verket nå! Skal på toårs kontroll med henne på torsdag, da skal jeg snakke med helsestasjon og bestille jm time til meg! :)

Hehe! Har funnet min redning, college zip hood med lommer fremme! Ingenting vises! :):)

memape skrev:
Hehe! Har funnet min redning, college zip hood med lommer fremme! Ingenting vises! :):)

Jeg har ingen sånne! Iiiik!

Back
Topp