Bkno6651672
Blir kjent med forumet
Hei. Jeg er vel igrunnen ganske sikker på hvem som er faren, men blir litt stresset av tanken på tenk hvis! Jeg hadde et samleie 6 september, tok angrepille 1-2 dager etterpå og fikk mensen når jeg skulle ha den 20 sep. Jeg hadde så samleie med min ex kjæreste mellom 27-30 sep. Når mensen nærmet seg igjen neste måned fikk jeg mer ømme bryster enn vanlig og merket at noe ikke stemte og mensen kom heller aldri. Tok en test i begynnelsen av november og fikk positiv. Var på min første ultralyd 11 des som viste at jeg var ca 10-11 uker på vei, noe som stemte med han nr 2 som er min ex. Hadde vært 14 uker på vei på den UL om det hadde vært han første.Jeg spurte jordmoren flere ganger om hun var sikker på at det ikke var han første sitt barn og det var hun rimelig sikker på og sa jeg bare måtte slappe av for det var ikke han, alt stemte med mens osv, så jeg fortalte da nyheten til foreldrene hans og mine egne siden hun var så sikker i sin sak at det var han som var faren. 22 jan, var jeg på ordinær ul som viste at jeg var 18 uker på vei, noe som også stemmer med nr 2 (ex). Burde jeg bekymre meg for han første? Jeg hadde da vært 3-4 uker lengre på vei den dag i dag. Og det hadde de vel sagt på den ordinære UL? Fikk termin 22 juni.Dette stresser meg ikke like mye som det gjorde, men tenker på det i ny og ne! Mye fordi det hadde vært super pinlig om gutten min kom til verden også hadde det ikke vært han som var faren. Hadde vært veldig trist for mammaen hans også som gleder seg like mye som meg til minien kommer! Håper på svar