Flaut å snakke om.....

Silje1982

Forumet er livet
Men jeg sier det til dere alikevel[:)][:)] Hvis dere vil piffe opp sexlivet litt så er det bare til å lese en erotisk novelle på erotikknett.no[:)] Kremt... kjenner at jeg rødmer her[8D] Og jeg håper ikke at jeg støter noen her. Men uansett så har jeg syns at sex har vært litt kjipt i det siste. Mens jeg satt på pcen og leste et par noveller så sendte jeg mannen min opp på soverommet og ba ham om å kle av seg[:)][:)] Det var kjempe vellykket[;)] Jeg har heller ikke fortalt ham hvordan jeg fikk så lyst på sex, men det blir min lille hemmelighet en liten stund til tenkte jeg[;)]

Det er heller ikke så dumt[:)][:)][:)][:)][:)] Vi gjorde det mye når vi var nyforelsket, men nå vil vi helst dusje alene[:D][:D][:D][:D] Vi har badekar da så vi må vel begynne og bruke det litt[;)]

Men det var virkelig interessant og lese de novellene[:)] Jeg ble skikkelig med[:)] Mannen min forsto ingenting og ble kjempe overrasket[:)] Det var fantastisk[:)]

hehehe...jeg vet...kremt,kremt...
Før jeg fikk pc, så lurte jeg meg opp til mammas pc, printa ut noveller derfra, putta de i en perm. Og vips, min egen lille erotikk bok.
Syns det funker myyyye bedre enn de "bang-bang-i-en-halvtime" filmene..LOL

Ja de må jeg prøve å lese....hehe....men det er vel best å vente til sambo kommer hjem.....kremt kremt....

Leser du også novellene?[:)][:)] Kjekt at jeg ikke er alene da[:)] Hvor finner du novellene henne?[:)] Det var første gang i dag at jeg leste novellene og det funket veldig bra[:)] Syns det er flaut, men det er jo uskyldige da[:)] Jeg syns det var fantastisk. Jeg vil ha kjekk sex når vi skal prøve å få flere barn og da er det en god måte[:)] Jeg merket for en gang skyld at sex var kjekt igjen[:)]

Truseprinsesse
Har dere mye sex i badekaret? Ikke for å bli personlig her[:)] Men hvilke stillinger kan du anbefale der?[:)]

Randålf
Du kan jo smugtitte litt da og se hva du har i vente[;)] Hva tid kommer han hjem?

Becky87
Så bra at du jeg ikke er alene[:)] Hehe.. ja, novellene gjør nok susen på det også[:)] Jeg har mannen min hjemme så her blir det bare mye sex og i hvertfall etter at jeg fant novellene[:)]

Må man så må man!! [:)]
Syns det er supert som "kom i stemning" på dager da rutiner, rot og ungegnål fort kan ta over...hehe
Uskyldig morro! kremt,kremt...har bestillt litt "antrekk" også vi da av og til...*rødme* ( sykepleier, maid o.l.)[:-] 
Jadda,jadda, travel to barnsmor...må kunne piffe litt da...hihi

nene_24
Ja, det er jo så utrolig pirrende[:)] Kommer i skikkelig god stemning[:)] Hehe... det ble vel en ganske kjapp runde for novellen sto nesten for hele vorspiele[:D][:D][:D]

chill26
Bestiller dere antrekk også?[:)][:)] Er de fine? Gjør de susen?[:)] Ja, det er travle hverdager vi har med jobb og unge. Dagen går i ett og da er det kjekt å koble litt ut med god sex[:)] Og nå tror jeg faktisk at jeg fant den beste måten[;)][:)]

ORIGINAL: truseprinsesse

ORIGINAL: Chill26

Må man så må man!! [:)]
Syns det er supert som "kom i stemning" på dager da rutiner, rot og ungegnål fort kan ta over...hehe
Uskyldig morro! kremt,kremt...har bestillt litt "antrekk" også vi da av og til...*rødme* ( sykepleier, maid o.l.)[:-]
Jadda,jadda, travel to barnsmor...må kunne piffe litt da...hihi

Er de antrekkene fine på? Har litt lyst til å prøve sånne. Er så mye kult!!

Ja de er faktisk det. Veldig bra kvalitet...ikke bare "jalla" liksom.
Sambo er i alle fall fornøyd...men det skulle jo bare mangle...LOL[:D]

truseprinsesse
Det hørtes ikke dumt ut[:)][:)] Men det gjør ikke vondt på knærne eller for han som ligger underst? Jeg tror jeg må prøve det[:)] Va en inspirerende tråd jeg lagte her nå[:)]

ORIGINAL: Silje1982

Truseprinsesse
Har dere mye sex i badekaret? Ikke for å bli personlig her[:)] Men hvilke stillinger kan du anbefale der?[:)]

Randålf
Du kan jo smugtitte litt da og se hva du har i vente[;)] Hva tid kommer han hjem?

Becky87
Så bra at du jeg ikke er alene[:)] Hehe.. ja, novellene gjør nok susen på det også[:)] Jeg har mannen min hjemme så her blir det bare mye sex og i hvertfall etter at jeg fant novellene[:)]

Hehe ja kanskje det, må jo klare seg selv når man er hjemme alene og, hehe. Han dro i går og kommer ikke hjem før 16 eller 17 tror jeg. Men skal nok være klar, om ikk TR er kommet da[:@]

Randålf

Ja, smugtitt litt og da lover jeg at du kommer til å være klar når samboer kommer hjem[:)][:)] Hehe... jeg er så glad at jeg engasjerte folk her og at jeg ikke var den "eneste" som leste noveller[:)][:)]

Man er sjeden alene om slike ting, vi er da alle mennesker, hehe. Kjekt å få andre ting å tenke på synes nå jeg. Merket jeg ble misunnelig på badekaret deres, vi har ikke lagt inn enda og gleder meg veldig til vi får.....hihi...

Hihi... badekar er en bra ting[:)] Tenk da[:)] Som truseprinsesse sier. Ha lys rundt badekaret og masse badeskum[:)][:)][:)] Og så bare kose[:)] Tenk så romantisk[:)] Det har jeg lyst til å prøve en dag[:)] Og så kan jeg smugtitte litt på en av novellene før jeg går i badekaret[:)] Da kan det bli hett[:)][:)][:)] Hehe... herlig å snakke om noe annet også enn bare prøving[:)]

Ja det hørtes kjempe romantisk ut...Det skal jeg og gjøre den dagen vi får badekar, får begynne å spare...hehe.

Hehe... ja det må vi begynne og bruke altså[:)] Og så har vi jo spotter i taket på badet så vi kan jo lage det kjempe koselig[:)] Hadde jo vært mer interessant med boblebad da[;)] Men badekar får holde[:)]

Jaaaaaaaaa, musikk også er jo ingen dårlige ide[:)][:)] Vi har bodd her siden mai og aldri brukt badekaret. TRAGISK!![:)][:)] 

Jeg tror jeg må inn litt oftere på erotikknett for tror der kan være veldig mye spennende der inne[:)] Og når hverdagen inntar livet vårt med jobb og unge så er det lurt å piffe litt opp[:)]

sorry, datt ut litt her...måtte bare....

neida...hehehehehe...begynte en serie vi MÅTTE se..LOL

Bare for å svare de som spurte, klærne er kjempefine ja... og de er kjemperaske å sende!
Meget diskret pakket...men en gang så skar det seg litt.
Hadde bestillt en pakke med div bade oljer oppi, og da dama kom med pakken ( i et FULLT postkontor) så hadde den ene flaska knust.. HELE pakken var rød og kjennomtrekt, og det lukta KONDOMERI i HELE kontoret der... LITT PINLIG!!!!!!![&:][:)][:D]
Sendte mail og fikk to flasker som plaster på såret uka etterpå![;)]

Hvor bestilte du fra?

nytelse.no

har også bestilt fra erotikknet da![:)]

Spennende.. Tror jeg må ta en liten titt. Hehe.

Det må du gjøre.. jeg kryper i køya tenker jeg!!!
nattinatt!![:)]

Back
Topp