Flauser

~Maja~

Elsker forumet
Noen som har noen flauser de vil dele?

(Kom desverre ikke på noen selv i farta, ellers ville jeg skrevet en her. Kanskje jeg kommer på en etterhvert.)

Ingen???

Kom igjen! Det er bare å få snøballen til å rulle her!

Hadde det ikke vært morsomt å ha en tråd med morsomme flauser? [:D]

(irriterer meg grønn at jeg ikke kommer på noen! [:@] Ellers skulle jeg self. startet snøballen selv!)

hmm... Jeg hadde ikke møtt foreldrene te typen enda, og han bodde hjemme fortsatt. Han hadde da rom nedenfor stue/kjøkkenet. Og vi holdt jo på med vårt og var ikke akkurat stille[;)] og engang da jeg var oppe på kjøkkenet og sku hente noe å drikke,var typen nede med en kamerat,og jeg hørte de snakke,så sa jeg "oj,her var det lytt". også bare ser de på meg å nikker og gliser![8|] Jeg holdt på å dø,og jeg var ganske stille når jeg var der etter det ja![8D]

ORIGINAL: 160306

hmm... Jeg hadde ikke møtt foreldrene te typen enda, og han bodde hjemme fortsatt. Han hadde da rom nedenfor stue/kjøkkenet. Og vi holdt jo på med vårt og var ikke akkurat stille[;)] og engang da jeg var oppe på kjøkkenet og sku hente noe å drikke,var typen nede med en kamerat,og jeg hørte de snakke,så sa jeg "oj,her var det lytt". også bare ser de på meg å nikker og gliser![8|] Jeg holdt på å dø,og jeg var ganske stille når jeg var der etter det ja![8D]

Hehe... den var bra. [:)]
Føler seg høy i hatten da ja...[:(]

*takk for at du begynte* [:)]

Her er mine:

Var på fest (var ikke full) skulle til å reise, å driver å tar på meg skoa. flere står i gangen å skal si hade. Så skulle jeg gå bort til de å gi en klem, men jeg føik forbi, som bambi. sklei bortover, å rett i et klessttiv, under der og alle klærene over meg. Kan ikke skjønne hvordan jg fikk det til, men herregud for ett glatt gulv

Jeg og sambo var på butikken, han trillet handlevognen å jeg gikk å hentet varer Så går jeg bort til vogna "vår" å ser nedi å sier "Faen så mye dritt du skal ha da, å har du tatt ut varene mine????" ser opp på mannen, som da ikke var min sambo..

Jeg jobber i butikk og jeg HATER når folk kjøper kondomer for jeg blir så forferdelig flau. Når jeg står i kass har jeg ganske godt innarbeid rutine på å spør " vil du ha pose" vil du ha kvittering"

Så kommer det da en kar i tidlig 20 årene, kjøper en pk kondomer og that's it.

Så slik var "samtalen"

Jeg : Hei (SMILER)
Han: Hei og smiler tilbake.

jeg scanner kondomene 
Jeg: "vil du ha en pose"[8D] 
Han: Eh... nei ( og ser selvfølgelig dumt på meg)
Jeg : Vil du ha med kvittering?
Han : Nei, så lenge de holder tett så trenger jeg ikke den!!! Så lo han og gikk

Eg trudde eg skulle daue der eg stod.  

De andre på jobb syns jo det her var fryktelig morsomt siden jeg syns deter så grusomt som jeg syns.

ORIGINAL: MorTilSanderOgVetle

Her er mine:

Var på fest (var ikke full) skulle til å reise, å driver å tar på meg skoa. flere står i gangen å skal si hade. Så skulle jeg gå bort til de å gi en klem, men jeg føik forbi, som bambi. sklei bortover, å rett i et klessttiv, under der og alle klærene over meg. Kan ikke skjønne hvordan jg fikk det til, men herregud for ett glatt gulv [:-][8D]

Jeg og sambo var på butikken, han trillet handlevognen å jeg gikk å hentet varer [;)] Så går jeg bort til vogna "vår" å ser nedi å sier "Faen så mye dritt du skal ha da, å har du tatt ut varene mine????" ser opp på mannen, som da ikke var min sambo..

HAr en fra da jeg var på tilvennig med minsta i barnehagen,
satt sammen med henne ved frokostbordet på en sånn tripptrappstol, mens hun satt og spiste. Var bare meg og henne og ei barnehagetante. Hadde på meg ei dongeribukse som pleide å gli litt ned bak, men heisa den opp før jeg satte meg, også var det jo rygg på de stolene.
Men neida, bak meg så hører jeg " E sej jompespjekka diii"
Kjente bare varmen steg oppover kinna mens jeg reiste meg og heisa opp

Guttungen kunne ikke si R en gang, men rompesprekk, DET kunne han si[&:]

ORIGINAL: Hoppande TeltPlugg

Da eg huske best, å den eine gongen eg faktisk kan HUSKA at eg har blitt flau (eg blir ikkje så lett flau), så va da den gongen eg å sambo låg i sengo heima hos meg.. Forholde va rmeligt ferskt, å me hadde ikkje lea oss borti sex endo.. Då kjente plutselig sambo nåke onda madrasso mi! Eg prøvde å stoppa an, men fekk da ikkje te, å plutselig satt an me ein bunke.. "tvilsomme" blader i neven..[:D] Han flirte, å eg prøvde å stotra meg te ein bortforklaring..[8D]

Åsså va da jo den gong eg fant ut at da e vanvittig lydt hos sambo sine foreldre og.. Detta va før me flytta sammen, å eg e ikkje av dei rolige eg heller, men hadde liksom ikkje bete nåke merke i da.. Eg å sambo satt oppe i stuo, å hørte foreldrene hans snakka nere på da så hadde vore hans rom, så di no pussa opp.. Dei snakka i normalt toneleie, å eg kunne høra alt di sa.. Då va da sånn "hm.. Da e visst lydt her..." så gjekk da opp for oss, at om me hørte dei SÅ godt når dei snakka normalt der nere.. Kor godt hørte ikkje då dei oss (meg)...??[:D]

Haaahahaha!![:D][:D]
Har opplevd noe lignende, men Svigermora kom å banka på 'vær stille vi legger oss'[:D]

Omsider kom jeg på en!

Det er veldig lenge siden, så jeg husker ikke lengre akkurat hvordan det gikk... Men det var noe sånt:

Det var på mellomtrinnet. En av gutta i klassen hadde med fetteren sin på skolen en periode (de var på besøk), og han var kjempe kjekk. Jeg ble jo forelska med første øyekast, og ville gjøre et godt inntrykk. Også pluttselig sier han at jeg hadde buksesmekken åpen... [:(] Men kunne jeg bare dra den opp? Neida, jeg tenkte vel noe om at da ville det se ut som om jeg ble flau og sånn... (tabbe!) Også ender det opp med at ei venninne drar den opp![:(][:(][:(] KJEMPE FLAUT!

ORIGINAL: AdelinaBambina*

ORIGINAL: Hoppande TeltPlugg

Da eg huske best, å den eine gongen eg faktisk kan HUSKA at eg har blitt flau (eg blir ikkje så lett flau), så va da den gongen eg å sambo låg i sengo heima hos meg.. Forholde va rmeligt ferskt, å me hadde ikkje lea oss borti sex endo.. Då kjente plutselig sambo nåke onda madrasso mi! Eg prøvde å stoppa an, men fekk da ikkje te, å plutselig satt an me ein bunke.. "tvilsomme" blader i neven..[:D] Han flirte, å eg prøvde å stotra meg te ein bortforklaring..[8D]

Åsså va da jo den gong eg fant ut at da e vanvittig lydt hos sambo sine foreldre og.. Detta va før me flytta sammen, å eg e ikkje av dei rolige eg heller, men hadde liksom ikkje bete nåke merke i da.. Eg å sambo satt oppe i stuo, å hørte foreldrene hans snakka nere på da så hadde vore hans rom, så di no pussa opp.. Dei snakka i normalt toneleie, å eg kunne høra alt di sa.. Då va da sånn "hm.. Da e visst lydt her..." så gjekk da opp for oss, at om me hørte dei SÅ godt når dei snakka normalt der nere.. Kor godt hørte ikkje då dei oss (meg)...??[:D]

Haaahahaha!![:D][:D]
Har opplevd noe lignende, men Svigermora kom å banka på 'vær stille vi legger oss'[:D]

Hehe [:D]
Uff... det må være flaut! [:(]
Hadde aldri sagt noe sånt... -tror jeg bare hadde latet som om jeg ikke hadde hørt noe...

Jeg hadde nettopp møtt min nåverende samboer, og vi gikk en tur på kjøpe senteret. Jeg hadde på meg noe ala joggebukser, i hvertfall satt de ikke såå godt.
Vi gikk opp rulle trappen, og da klarte jeg og sette buksene mine fast på toppen, så buksa sklei ned og der sto jeg med buksene på knærne[:o]
Hadde det ikke vært for sambo som tok tak i bukse beinet så hadde jeg nok vært bukseløs

Etter det har jeg begynt å ta heisen i steden!!!

...

...

ORIGINAL: Tinkers :P

jeg ler så jeg griner

vel, en jeg kan komme på. var en dag jeg var hjemme hos en x (vi var sammen da)
jeg måtte sånn på do, og den i andre etasje var opptatt. så jeg gikk inn i den lille doen nede.
og vi vet hva som skjer når vi slapper av i alle musklene[8D]
joa en skikkelig smell i doskåla. ALLE høre det. når jeg kom ut, så gliste alle sammen og kommentar fra x´n: vi hørte det ja[8D]

[

kom visst en liten flause nå[8D][8D]

ORIGINAL: annika_27

ORIGINAL: Tinkers :P

jeg ler så jeg griner

vel, en jeg kan komme på. var en dag jeg var hjemme hos en x (vi var sammen da)
jeg måtte sånn på do, og den i andre etasje var opptatt. så jeg gikk inn i den lille doen nede.
og vi vet hva som skjer når vi slapper av i alle musklene[8D]
joa en skikkelig smell i doskåla. ALLE høre det. når jeg kom ut, så gliste alle sammen og kommentar fra x´n: vi hørte det ja[8D]

[

Hahaha

ORIGINAL: MorTilSanderOgVetle

Her er mine:

Var på fest (var ikke full) skulle til å reise, å driver å tar på meg skoa. flere står i gangen å skal si hade. Så skulle jeg gå bort til de å gi en klem, men jeg føik forbi, som bambi. sklei bortover, å rett i et klessttiv, under der og alle klærene over meg. Kan ikke skjønne hvordan jg fikk det til, men herregud for ett glatt gulv [:-][8D]

Jeg og sambo var på butikken, han trillet handlevognen å jeg gikk å hentet varer [;)] Så går jeg bort til vogna "vår" å ser nedi å sier "Faen så mye dritt du skal ha da, å har du tatt ut varene mine????" ser opp på mannen, som da ikke var min sambo..

HOHOHOOHOHOHOHOHOHO så sinnsykt bra[:D][:D][:D]

Back
Topp