Hahaha oh my! Snakk om å gni salt i såretDe sa "Kanskje du skal ta ut batteriene neste gang"
Trodde jeg skulle dø![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha oh my! Snakk om å gni salt i såretDe sa "Kanskje du skal ta ut batteriene neste gang"
Trodde jeg skulle dø![]()
![]()
Dessuten var jeg bare 17, og reiste alene... Værste flyplassopplevelsen noengangHahaha oh my! Snakk om å gni salt i sårethysterisk morsomt!!
Hahaha kan ikke annet enn å le, men ja jeg skjønner veldig godt hva du menerDessuten var jeg bare 17, og reiste alene... Værste flyplassopplevelsen noengang![]()
Minner meg om en jeg har lest på nettet. En som skulle sette seg i bilen på vei hjem fra føden og satte seg inn i feil bilJeg har lempet inn handleposer i feil bildamen i førersetet så veldig forskrekket ut, det samme gjorde samboeren min som kom bak meg og sa "men det der er ikke vår bil" oops
![]()
Minner meg om en jeg har lest på nettet. En som skulle sette seg i bilen på vei hjem fra føden og satte seg inn i feil bil![]()
Jeg var i Vietnam på ferie for 10 år siden. Ble veldig hard i magen pga all ris og fikk ikke gått på do på flere dager.
Venninnen min hadde med seg lakserende tabletter som skulle virke innen 12 timer, og det passet jo bra siden vi skulle på en nydelig populær strand dagen etter. Tok tabletten og dagen etterpå hadde ingenting skjedd... Jaja, tar det seinere da.
Så vi dro på stranden.... Og gjett hva som plutselig virket!!!
Jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg, ikke en do i nærheten og ikke hadde jeg tid til det heller. Så jeg løp ut i vannet, og alt bare kom. Jeg svømte for harde livet for å ikke få bæsj i det nye lange extension håret mitt, og jeg skratta så jeg holdt på å dø samtidig!! Det gjorde venninna mi ogsåheldigvis var det ingen andre som svømte i nærheten, da hadde det blitt enda flauere
![]()
Å guuuud, da hadde jeg bare gått og gravd meg ned tror jeg ^^
Ååååh guud!Jeg var i Vietnam på ferie for 10 år siden. Ble veldig hard i magen pga all ris og fikk ikke gått på do på flere dager.
Venninnen min hadde med seg lakserende tabletter som skulle virke innen 12 timer, og det passet jo bra siden vi skulle på en nydelig populær strand dagen etter. Tok tabletten og dagen etterpå hadde ingenting skjedd... Jaja, tar det seinere da.
Jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg, ikke en do i nærheten og ikke hadde jeg tid til det heller. Så jeg løp ut i vannet, og alt bare kom. Jeg svømte for harde livet for å ikke få bæsj i det nye lange extension håret mitt, og jeg skratta så jeg holdt på å dø samtidig!! Det gjorde venninna mi ogsåheldigvis var det ingen andre som svømte i nærheten, da hadde det blitt enda flauere
![]()
Hahaha huff. Godt det ikke var noen i nærheten. Det var vel ikke sånn krystall blått vann også vel?Jeg var i Vietnam på ferie for 10 år siden. Ble veldig hard i magen pga all ris og fikk ikke gått på do på flere dager.
![]()
Hahaha huff. Godt det ikke var noen i nærheten. Det var vel ikke sånn krystall blått vann også vel?![]()
Hehe, den er kjip. Jeg skulle ta bussen til legen en gang, endte opp med å ta bussen en time før jeg skulleDagens: skulle rekke et tog kvart over, men i stedet for å sette på alarmen 20 min før, så satte jeg den opp når tog skulle gå... Hvordan måtte vente en time ekstra for ingenting![]()
Hehe, den er kjip. Jeg skulle ta bussen til legen en gang, endte opp med å ta bussen en time før jeg skulleLang ventetid da ^^