Flauser

Hahaha oh my! Snakk om å gni salt i såret :p hysterisk morsomt!!
Dessuten var jeg bare 17, og reiste alene... Værste flyplassopplevelsen noengang :P

Jeg har lempet inn handleposer i feil bil :-P damen i førersetet så veldig forskrekket ut, det samme gjorde samboeren min som kom bak meg og sa "men det der er ikke vår bil" oops :-P

Dessuten var jeg bare 17, og reiste alene... Værste flyplassopplevelsen noengang :p
Hahaha kan ikke annet enn å le, men ja jeg skjønner veldig godt hva du mener :-P

Jeg har lempet inn handleposer i feil bil :-P damen i førersetet så veldig forskrekket ut, det samme gjorde samboeren min som kom bak meg og sa "men det der er ikke vår bil" oops :-P
Minner meg om en jeg har lest på nettet. En som skulle sette seg i bilen på vei hjem fra føden og satte seg inn i feil bil :p

Minner meg om en jeg har lest på nettet. En som skulle sette seg i bilen på vei hjem fra føden og satte seg inn i feil bil :p

Haha oii håper ikke det skjer meg når jeg skal hjem fra føden :-P ille nok å sette handleposer i feil bil haha

Jeg var i Vietnam på ferie for 10 år siden. Ble veldig hard i magen pga all ris og fikk ikke gått på do på flere dager.
Venninnen min hadde med seg lakserende tabletter som skulle virke innen 12 timer, og det passet jo bra siden vi skulle på en nydelig populær strand dagen etter. Tok tabletten og dagen etterpå hadde ingenting skjedd... Jaja, tar det seinere da.
Så vi dro på stranden.... Og gjett hva som plutselig virket!!!
Jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg, ikke en do i nærheten og ikke hadde jeg tid til det heller. Så jeg løp ut i vannet, og alt bare kom. Jeg svømte for harde livet for å ikke få bæsj i det nye lange extension håret mitt, og jeg skratta så jeg holdt på å dø samtidig!! Det gjorde venninna mi også :p heldigvis var det ingen andre som svømte i nærheten, da hadde det blitt enda flauere :)

Ikke så lenge etter jeg var blitt sammen med samboeren min stod jeg på utsida av blokka jeg bodde å ventet på han skulle hente meg. Kom en bil å parkerte som var lik hans og jeg gikk å satte meg inn. Blei bare litt overrasket når jeg så det ikke var han men en annen som satt bak rattet.... Var kjapp å komme meg ut da :P

Jeg var i Vietnam på ferie for 10 år siden. Ble veldig hard i magen pga all ris og fikk ikke gått på do på flere dager.
Venninnen min hadde med seg lakserende tabletter som skulle virke innen 12 timer, og det passet jo bra siden vi skulle på en nydelig populær strand dagen etter. Tok tabletten og dagen etterpå hadde ingenting skjedd... Jaja, tar det seinere da.
Jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg, ikke en do i nærheten og ikke hadde jeg tid til det heller. Så jeg løp ut i vannet, og alt bare kom. Jeg svømte for harde livet for å ikke få bæsj i det nye lange extension håret mitt, og jeg skratta så jeg holdt på å dø samtidig!! Det gjorde venninna mi også :p heldigvis var det ingen andre som svømte i nærheten, da hadde det blitt enda flauere :)

Å guuuud, da hadde jeg bare gått og gravd meg ned tror jeg ^^

Ååååh guud!

Husker i Thailand, vi var ute og gikk langs stranden i motsatt retning av toalettene. Plutselig kjenner jeg at jeg må på do NÅ! Løper omtrent til toalettene og må betale for å komme inn og hadde bare til det. Så setter jeg meg ned på do og tømmer meg, når jeg endelig er ferdig var det ikke papir der! Det måtte kjøpes på utsiden :p måtte skylde meg med en vannslange :p

Når jeg og mannen nettopp var blitt kjærester, skulle vi sove hjemme hos han etter en fest. Vi var vel ganske så full begge to, og måtte såklart ha sex før vi kunne sove. Jeg var nesten ferdig med mensen, og hadde tampong i. Han røska ut tampongen å kassta den ut vindu i 2.etg.
Neste morgen når kjæresten sto opp, fikk han beskjed av moren sin om å fjerne tampongen som hang i rosebusken som låg klistret inntill stuevinduet! Trodde jeg skulle dø av skam! :p

Hahaha huff. Godt det ikke var noen i nærheten. Det var vel ikke sånn krystall blått vann også vel? :P

Jeg satt meg inni feil bil engang når jeg var 14-15 år. Jeg var på byn med bestemor, og siden "ingen" har så gammel bil som hu så tenkte jeg ikke noe over der før jeg allerede satt inni bilen og dama vedsiden av spurte meg om hvor jeg skulle.

Jeg er en sånn idiot som dummer meg ut bestandig. Itilegg haaater jeg å føle meg teit, så det passer jo fint.

Dagens: skulle rekke et tog kvart over, men i stedet for å sette på alarmen 20 min før, så satte jeg den opp når tog skulle gå... Hvordan måtte vente en time ekstra for ingenting :P

Dagens: skulle rekke et tog kvart over, men i stedet for å sette på alarmen 20 min før, så satte jeg den opp når tog skulle gå... Hvordan måtte vente en time ekstra for ingenting :P
Hehe, den er kjip. Jeg skulle ta bussen til legen en gang, endte opp med å ta bussen en time før jeg skulle :-P Lang ventetid da ^^

Hehe, den er kjip. Jeg skulle ta bussen til legen en gang, endte opp med å ta bussen en time før jeg skulle :-P Lang ventetid da ^^

Det har jeg gjort opp til flere ganger - flink til å ta feil av tid ><

Er dog presis når jeg skal på jobb :)

Back
Topp