Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha!
Hos oss var det hardt og brutalt
Han prompa i senga! Og det veldig tidlig i forholdet, hadde vært sammen to uker eller no. Jeg hadde vondt i magen for jeg holdt prompen inne. Så plutselig sa jeg at om han prompa en eneste gang til, så skulle jeg og gjøre det. Han klemte ut en til, og da måtte jo jeg bare gjøre det samme...
Var jo griseflaut, og han sa bare "fy faen.... FY FAEN!! Æsj!!"
Gaaaad. Døde litt da og jeg
Ok, kanskje litt innvikla denne her men følg med
Jeg bodde en stund i bergen, og gikk skole, og så bestemte vi oss for å ha julebord siden alle i klassen var over 20. Ei jeg gikk i klasse med hadde klart å drite meg ut i en time og jeg venta såklart på rette andledningen til å ta igjen. Og nå fikk jeg det. Hu venninna mi var så frempå med alt bortsett fra en ting, gutter! Der gikk det ann å gjøre henne flau.
Utpå kvelden på uteplassen står vi og tar en dram og røyker på stedets uteservering, og ved siden av oss sto en gjeng gutter og skravla høylytt. Det var ganske tydelig at disse ikke var fra norge, for det gikk i spansk og engelsk.
"oida, var han kjekk eller???" spør venninna mi og nikka mot en av dem. Og joda, solbrun, ravnsvart hår, kritthvitt smil og blablabla... Ikke helt min type, men jeg visste at hun falt for den typen. Han likna litt på han mørkhuda i criminal minds, bare med hår.
Og jeg begynte vettu, Og jeg gjorde henne SKIKKELIG forlegen, jeg var ganske brutal og konkret i praten "åh ja, sjekk den stramme rumpa da! Skulle vel likt og kost litt med megemusklene hans vel? Kledd av han plagg for plagg og bare tredd deg sakte ned på....."
Da snur han seg plutselig og sier: "Æ veit nu ikke, men det virker for mæ som at det e du som står for lyster og tanka om mæ!" på kavende NORDLENDING!!! Så gapskratta hele gjengen....
Det viste seg av at en gjeng på 7 utenlandske gutter var det kun 1 tyrkisk og en spansk, men derfor prata alle spansk og engelsk for at alle skulle skjønne hverandre.....
Jeg døde...... og venninna mi lo så hu faktisk pissa på seg der hu sto.....
DEN slo litt gale veien.... Så velkommen til min hverdag..... Murphys lov.....
Hahaha! Desidert flaut!!
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Haha What goes around comes aroundJa kjente liksom at det gikk SKIKKELIG i min favør du....
Haha What goes around comes around
Heter ikke det karma?
Uff stakkars. Sykt flaut må det ha vært