Flauser....

Haha! :D
Hos oss var det hardt og brutalt ;)
Han prompa i senga! Og det veldig tidlig i forholdet, hadde vært sammen to uker eller no. Jeg hadde vondt i magen for jeg holdt prompen inne. Så plutselig sa jeg at om han prompa en eneste gang til, så skulle jeg og gjøre det. Han klemte ut en til, og da måtte jo jeg bare gjøre det samme... ;)
Var jo griseflaut, og han sa bare "fy faen.... FY FAEN!! Æsj!!"
Gaaaad. Døde litt da og jeg :p

:laughing001 Lo så masse at kjæresten måtte spørre kva det var :D haha
EG har sakt det er forbudt og prompe under dyna, då må han vertfall lufte ut med føtta! Overleve jo ikkje ellers :P æsjameg...

Ok, kanskje litt innvikla denne her men følg med ;)

Jeg bodde en stund i bergen, og gikk skole, og så bestemte vi oss for å ha julebord siden alle i klassen var over 20. Ei jeg gikk i klasse med hadde klart å drite meg ut i en time og jeg venta såklart på rette andledningen til å ta igjen. Og nå fikk jeg det. Hu venninna mi var så frempå med alt bortsett fra en ting, gutter! Der gikk det ann å gjøre henne flau.

Utpå kvelden på uteplassen står vi og tar en dram og røyker på stedets uteservering, og ved siden av oss sto en gjeng gutter og skravla høylytt. Det var ganske tydelig at disse ikke var fra norge, for det gikk i spansk og engelsk.

"oida, var han kjekk eller???" spør venninna mi og nikka mot en av dem. Og joda, solbrun, ravnsvart hår, kritthvitt smil og blablabla... Ikke helt min type, men jeg visste at hun falt for den typen. Han likna litt på han mørkhuda i criminal minds, bare med hår.

Og jeg begynte vettu, Og jeg gjorde henne SKIKKELIG forlegen, jeg var ganske brutal og konkret i praten "åh ja, sjekk den stramme rumpa da! Skulle vel likt og kost litt med megemusklene hans vel? Kledd av han plagg for plagg og bare tredd deg sakte ned på....."

Da snur han seg plutselig og sier: "Æ veit nu ikke, men det virker for mæ som at det e du som står for lyster og tanka om mæ!" på kavende NORDLENDING!!! Så gapskratta hele gjengen....

Det viste seg av at en gjeng på 7 utenlandske gutter var det kun 1 tyrkisk og en spansk, men derfor prata alle spansk og engelsk for at alle skulle skjønne hverandre.....

Jeg døde...... og venninna mi lo så hu faktisk pissa på seg der hu sto.....

DEN slo litt gale veien.... :p Så velkommen til min hverdag..... :p Murphys lov.....

Ok, kanskje litt innvikla denne her men følg med ;)

Jeg bodde en stund i bergen, og gikk skole, og så bestemte vi oss for å ha julebord siden alle i klassen var over 20. Ei jeg gikk i klasse med hadde klart å drite meg ut i en time og jeg venta såklart på rette andledningen til å ta igjen. Og nå fikk jeg det. Hu venninna mi var så frempå med alt bortsett fra en ting, gutter! Der gikk det ann å gjøre henne flau.

Utpå kvelden på uteplassen står vi og tar en dram og røyker på stedets uteservering, og ved siden av oss sto en gjeng gutter og skravla høylytt. Det var ganske tydelig at disse ikke var fra norge, for det gikk i spansk og engelsk.

"oida, var han kjekk eller???" spør venninna mi og nikka mot en av dem. Og joda, solbrun, ravnsvart hår, kritthvitt smil og blablabla... Ikke helt min type, men jeg visste at hun falt for den typen. Han likna litt på han mørkhuda i criminal minds, bare med hår.

Og jeg begynte vettu, Og jeg gjorde henne SKIKKELIG forlegen, jeg var ganske brutal og konkret i praten "åh ja, sjekk den stramme rumpa da! Skulle vel likt og kost litt med megemusklene hans vel? Kledd av han plagg for plagg og bare tredd deg sakte ned på....."

Da snur han seg plutselig og sier: "Æ veit nu ikke, men det virker for mæ som at det e du som står for lyster og tanka om mæ!" på kavende NORDLENDING!!! Så gapskratta hele gjengen....

Det viste seg av at en gjeng på 7 utenlandske gutter var det kun 1 tyrkisk og en spansk, men derfor prata alle spansk og engelsk for at alle skulle skjønne hverandre.....

Jeg døde...... og venninna mi lo så hu faktisk pissa på seg der hu sto.....

DEN slo litt gale veien.... :p Så velkommen til min hverdag..... :p Murphys lov.....

Hahaha! Desidert flaut!! :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Haha :) What goes around comes around :p
Heter ikke det karma? :D
Uff stakkars. Sykt flaut må det ha vært ;)

Ja seriøst, jeg er vant til å drite meg ut altså, men DEN DER..... :p

Jepp, karma bites U in the ass..... ;)

Etter å ha lest deres flauser kommer jeg på flere om meg selv :D

For en del år siden var jeg på backpacker tur til Australia. Var Bl.a på en tredagers tur rundt uluru med en buss full av ungdommer. Jeg har litt bæsjefobi, liker ikke å gjøre nr 2 hos andre eller på offentlige doer. På hjemturen tilbake til sivilisasjonen (turen tok 6 timer) stoppet vi for mat og do.
Etter å ha lagra i 3 dager måtte jeg veldig, og skynder meg til doen. Gjorde det jeg måtte, og skulle flushe. Og gjett hva??!? Den funka ikke, og gjorde ikke annet enn å fylle seg opp med vann, og der svømte min tre-dagers rundt. :S
Da jeg gikk ut var det plutselig blitt kø, og jeg sa til de som stod der at den ikke virket og at de ikke måtte gå inn. Tror dere ikke at ALLE måtte inn å se da? :p
Og dette var do for både gutter og jenter. Guuuudameg, så glad for at dette var siste dagen. Men akk så lenge de tre timene tilbake føltes... :p

En dag når jeg gikk på skole satt vi 4 stykker der to av oss diskuterte sukkersyke og insulinpompe. Jeg tenker ikke før jeg snakker noen ganger. Så jeg sa " den er nå mye mere diskré enn sånn stomipose, tenk når de bader da? Gutter kan gjemme den i boksa, damene skal de ha den i bhen da? " en type tåpelig kommentar fra meg på noe jeg ikke vet hvordan ser ut en gang! Da min beste klasseveninne sier, jeg har pose på magen..... Jeg sier selvsagt, " nei du kødder?" For så å si " hvorfor det?" Hun sier hun har ikke et rumpehull.(haka mi er nå falt ned) Jeg tenker med en gang at hu kødder ikke! Jeg prøver å huske på hva jeg sa, og ble så flau som jeg aldri har blitt før!!! Mest fordi jeg var flau over min uvitenhet og idioti, Gud hvor kleint! Hun er fortsatt en venninne og er ei fantastisk selvironisk jente! Synn hun bor langt unna:)

Back
Topp