Flauser....

hemmeligennsålenge

September 2013 <3
En av mine mange flauser var det min skjønne og gode venninne "mor med en liten spire" som utsatte meg for utenfor en bar i Spania. Fulle og gode venninner ute på kos står så fint å skal ta oss en røyk da vi oppdager at vi ikke har tatt med oss fyr hehe, så står det noen gutter der som røyker og "mor med en liten spire" skal da prøve å få fyr av dem til oss, da disse guttene gjør seg litt vanskelige å skal tøffe seg litt (slik gutter ofte skal hehe) så sier da "Mor en liten spire": "Angelica2010" er kjempe flink å synge, så hvis hun synger en sang til dere, kan vi får fyr da?!?!?!?!?!?!

Takker "mor med en liten spire"
(heldigvis var jeg full og villig, så jeg sang og vi fikk fyr, men neste gang tror jeg at jeg skal ta meg av spørrerunden om fyr) hehe

knis :) fylla har skylda :P

Vil ikke dere dele noen gøye flauser??? :P

En av mine mange flauser var det min skjønne og gode venninne "mor med en liten spire" som utsatte meg for utenfor en bar i Spania. Fulle og gode venninner ute på kos står så fint å skal ta oss en røyk da vi oppdager at vi ikke har tatt med oss fyr hehe, så står det noen gutter der som røyker og "mor med en liten spire" skal da prøve å få fyr av dem til oss, da disse guttene gjør seg litt vanskelige å skal tøffe seg litt (slik gutter ofte skal hehe) så sier da "Mor en liten spire": "Angelica2010" er kjempe flink å synge, så hvis hun synger en sang til dere, kan vi får fyr da?!?!?!?!?!?!

Takker "mor med en liten spire"
(heldigvis var jeg full og villig, så jeg sang og vi fikk fyr, men neste gang tror jeg at jeg skal ta meg av spørrerunden om fyr) hehe
hihi:) så har du en flott stemme, gutta ble jo helt i hundre;)

det verste eg har opplevd må være når eg skulle å pante flasker etter en fest... mest knuseølflasker og bokser. Eg hadde ikke knytt skoene mine. Fire fulle bæreposer i hver hånd, stupner i lissene mine og eg fyker langt bortover gulvet... maaaange flasker knuser. kommer meg på beina igjen... ikkje snakk om å knyte lissene nei... så etter to skritt skjer det fa.. meg igjen. Alle flaskene knuser og en gjeng med ungdommer ler som de griner av meg. satte de knuste flaskene fra meg knallrød i trynet... fy søren så flaut. Kommer hjem og eg har slått meg gul og blå på knær og albuer..

det verste eg har opplevd må være når eg skulle å pante flasker etter en fest... mest knuseølflasker og bokser. Eg hadde ikke knytt skoene mine. Fire fulle bæreposer i hver hånd, stupner i lissene mine og eg fyker langt bortover gulvet... maaaange flasker knuser. kommer meg på beina igjen... ikkje snakk om å knyte lissene nei... så etter to skritt skjer det fa.. meg igjen. Alle flaskene knuser og en gjeng med ungdommer ler som de griner av meg. satte de knuste flaskene fra meg knallrød i trynet... fy søren så flaut. Kommer hjem og eg har slått meg gul og blå på knær og albuer..
Uffa... stakkers knær og albuer og ikke minst æren din :P tihi. Shit happens!!! ;)

Flauser...

Jeg har en laaaat mann, og hver gang vi skal bestille pizza (noe som tydeligvis er litt for ofte) må jeg kjøre å hente..

Helga før jeg fant ut at jeg var gravid, var vi ute med gode venner og gode viner... Da kvelden var omme var det påtide med litt nattmat før hjemturen, og vi stoppet dermed innom "subway". I køen foran oss står det to typer.. Jeg dro kjensel på ansiktene, men klarte ikke plassere de noen vei fra. Disse typene står å snakker med noen jenter bak oss, og jeg la ikke stort mer merke til de annet enn å vente på min tur..
Plutselig snur typene seg mot meg å sier høyt "bare spør (Mitt navn).. Hva er sunnest.. Pizza eller sub?" Mens de ser på meg med store smil rundt kjeften..

Samboer snur seg med spørrende øyne "hvem er disse?" :)

"Det er de som jobber på pizza stedet" svarer jeg... Og sa ikke en døyt mer før vi var hjemme!!! :p

Hihi *lersåjeggriner* beklager, er vist ikke så mye som skal til for latter i dag.

Men føler virkelig med deg!!!:(

hehe...

nja... her er det flauser opptill flere ganger i uka, så er vel mest kjæresten min som blir rød i maska
og gjemmer seg.

Kan nevne siste flause som skjedde nå på mandag da:

Jeg, kjæresten og guttungen skulle til svigers.
Jeg låste døra og puttet nøkkelen i lomma som vanlig.
Dro på butikken å handla et par grandis før vi var hos svigers noen timer.
Etterpå var vi innom en annen butikk å handla inn mere pålegg å middager for denne uka før vi dro hjem.

I det jeg går ut av bilen oppdager jeg at husnøkkelen er borte.
Hele bilen blir snudd på hodet for å finne nøkkelen som ikke er der.
Vi leter igjennom begge butikkene, ringer firmaet som jeg leier bolig av å får høre at det koster
minst 500,- his de må rykke ut nå.
I et siste forsjøk på å finne nøkkelen drar vi til svigers å kjæresten går inn å runnleter.

Han kommer ut å ler oppgitt samtidig som han ser ut som et spørsmålstegn, for nøkkelen hadde på et mystisk vis
havnet i bretten nederst på buksa hans.

På tur tilbake ringer jeg til firma et go presanterer meg igjen å forteller fortløpende at vi har funnet nøkkelen.

Da kommer det fra svigerfar i andre enden av telefonen, men jeg satt jo her å så at han fant den...

jaja... fort gjort å slå feil nr i farten når man vil slippe å betale mye for en nøkkel man har funnet igjen :laughing014

Haha! :) Morsom tråd ;)

Dette er en sånn fjortis flause.
Jeg spilte basket i gymsalen på skolen jeg gikk. Dette var på kveldstid. En superkjekk fyr var tilsynsvakt, og jeg pratet ofte med han. En gang spurte han om hva jeg skulle bli når jeg "ble stor". På den tiden var jeg ikke særlig god på vanskelige ord, og jeg svarte nokså stolt "psykopat"! "Akkurat ja..." Svarte den kjekke... "Ja det høres ut som et spennende yrke..."
Bah, mente jo selvfølgelig psykolog :p

Åååh, jeg har jo egentlig super mange flauser! Er super vims av meg, driter meg ut hele tiden! men gravid hjernen min husker ingenting akkurat nå :/

Hehe, morsome flause jenter :laughing002

Det einaste eg kan komme på no er ein gang for lenge sida :P
Budde med ex'en, som då dreiv og tatoverte folk heime. En dag hadde han en fyr der som han dreiv og tatoverte, og når dei var ferdige sto dei og prata litt. Prøvde og komme meg forbi fordi eg måtte på do! Endte med at ex'en løfta meg opp og klemte meg hardt som igjen endte med verdens største promp! Herregud eg kunne dødd der og då -.- Gjekk rett på bade og kom ikkje ut før han karen var gått heim :laughing002

Hehe, morsome flause jenter :laughing002

Det einaste eg kan komme på no er ein gang for lenge sida :P
Budde med ex'en, som då dreiv og tatoverte folk heime. En dag hadde han en fyr der som han dreiv og tatoverte, og når dei var ferdige sto dei og prata litt. Prøvde og komme meg forbi fordi eg måtte på do! Endte med at ex'en løfta meg opp og klemte meg hardt som igjen endte med verdens største promp! Herregud eg kunne dødd der og då -.- Gjekk rett på bade og kom ikkje ut før han karen var gått heim :laughing002
Hahahaha! :D :D Sååå flaut! :p

Minte meg på en flause til ;)
Jeg og en ex dro på hans families hytte, bare vi to. Superromantisk, levende lys, fyr på peisen og han og meg naken på sofaen. Så skulle han til å slikke meg,men rett før glapp jeg ut en øøørliten fis. Da døde jeg litt.... :D

Hahahaha! :D :D Sååå flaut! :p

Minte meg på en flause til ;)
Jeg og en ex dro på hans families hytte, bare vi to. Superromantisk, levende lys, fyr på peisen og han og meg naken på sofaen. Så skulle han til å slikke meg,men rett før glapp jeg ut en øøørliten fis. Da døde jeg litt.... :D

Flaut :laughing002 hehe, det er noken med den prompinga og fisinga ... Eg blir no alltid flau av det :P

Eg måtte bruke lang tid på og venne meg til og prompe forran kjæresten :P Men no ser eg det på ein anna måte! Han får igjen for sine! :D Godt eg e gravid så eg har meir og gi :P
Haha! :D
Hos oss var det hardt og brutalt ;)
Han prompa i senga! Og det veldig tidlig i forholdet, hadde vært sammen to uker eller no. Jeg hadde vondt i magen for jeg holdt prompen inne. Så plutselig sa jeg at om han prompa en eneste gang til, så skulle jeg og gjøre det. Han klemte ut en til, og da måtte jo jeg bare gjøre det samme... ;)
Var jo griseflaut, og han sa bare "fy faen.... FY FAEN!! Æsj!!"
Gaaaad. Døde litt da og jeg :p

Back
Topp