• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Flauser (NY VRI)

x1xMsMarte.

Forumet er livet
Hva er det flaueste som noen har gjordt ovenfor deg? Ikke din flause, men noen andre har gjordt framfor deg som du har sett/hørt[:D]

det eneste jeg kom på akkurat no er at jeg har blitt spurt om jeg er gravid uten å være det

Milde makter. To gode venninner av meg og jeg var på shopping. Flott vær og kritthvit snø.
Vi lo og babla og var i strålende humør. Når vi gikk ut av en butikk vi hadde vært inne i en ganske lang stund, feis den ene venninna mi. Skikkelig!!!! Bak oss kom det en kar, og han glante på oss helt vilt. Vi lo som besatte. Lite lurt etter en lang stund med shopping. Min andre venninne klarte derimot ikke å holde seg, så...ja...hun tisset på seg. Snøen rundt ble lys gul. Hun snur seg mot meg og spurte; hvorfor i h......feis du her?????
Karen stoppet opp, glante med stort blikk, og spurte om; hvordan er egentlig du??? Du ser ikke slik ut.
Da fikk venninnene mine totalt latterkick. Jeg sto der vel da mest paff og lette etter ord jeg burde ha funnet med en gang. Kjekt!!![&:]

flaueste her må vel være da svigermor sa "ja nå har du lagt på deg godt ser jeg. sist jeg så deg var du jo mye tynnere"

jeg kunne allldri sagt noe sånnt til noen hvertfall! da hadde jeg blitt flau av megselv!!!
Stod bare å måpa når ho sa det...så blei jeg lei meg etterpå å begynnte slanke meg dagen etter![8D]

Back
Topp