flauser/ morsomme historier?

herlig, herlig tråd [:D]

Hehehehe..... Kom forresten på en flause jeg selv hadde på ungdomsskolen, vi hadde alle fått tildelt et land som vi skulle lage en faktabok om, og alle skulle selvfølgelig ha høytlesning forran alle 3 klassene tilslutt. [8D] Det er jo ikke noe morro akkurat så jeg var veldig nervøs da jeg skulle framføre det jeg hadde funnet ut om India. Og når jeg skulle forklare hva de eksporterte til andre lann så klarte jeg å klemme ut av meg at de produserte forskjellige testikler til hele verden så brøyt jo alle ut i HYL-latter [8D] Men jeg var så nervøs at jeg ikke visste selv hva jeg hadde sakt. Testikler - tekstiler.... Nesten samma det?! Læreren kom bort til meg etterpå og lo mens han sa de lagde mye rart i India. [:D]

ORIGINAL: MiniGull

Mormor har sagt følgende til mamma:

-Det gjør ikke noe for meg om de setter opp bensinprisene... jeg fyller bare for en 50lapp uansett så de tjener ikke noe mer på meg...

-Gjelder sertfikatet ditt i hele norge? min gjelder bare i horten (altså at hu ikke får lov å kjøre noen andre steder enn i horten)...

-Mamma kjørte bilen til mormor mens mormor satt på også gira hu opp i femte gir... da kom det fra mormor "hva er det du gjør?" mamma: "jeg girte opp i femte" mormor: "femte gir? nei det trenger jeg ikke" (hu visste ikke at bilen hadde 5gir... hu kjører alltid veeldig sakte... hehe)

Ellers har vi en teit ting jeg sa til sambo i vinter:

-Når det snør så mye som nå så trenger man ikke betale for parkeringa... parkeringsvaktene kan jo ikke se parkeringslappen uansett når det er så mye snø på ruta (jeg klarte å ro meg bort fra det da.. .heheh... gikk opp for meg da jeg hadde sagt det at parkeringsvaktene kan børste bort snøen for å se lappen) hehehe...

Lillesøss har sagt:

En halv kylling er den tørreste delen av kyllingen.

Mamma har sagt:

Hæ? er det lørdag idag? jeg trudde det var søndag imorgen...

Mamma sa til meg: Søskenbarnet mitt var den siste betalende kunden i bommen til Engan.
så sier da jeg: Fikk hun det gratis da. så tok det en stund før jeg forstod hva jeg hadde sakt.

Jeg skulle slå på barnesikkringen på en bildør, så skulle jeg jo sjekke etterpå om den funket,
så jeg står på yttersiden å åpner døren igjen, å sir: den funker jo ikke, døra går jo opp. [8D]

Søskenbarnet mitt har slått hjernerystelse for noen dager siden, så var vi alle i bursdag til hennes mor (min tante)
så skulle noen kaste ball på henne, så roper hun ut: jeg har hjerne. [8D]   (noen som glemte av hele ordet ja, men ble en del latter)

Veldig ofte da jeg sier noe smart, så greier jeg fort å snu på det.
for folk bare bruker å "mobbe" meg, med å si ååååhhh du er smart av og til du.
å ganske ofte svarer jeg med, ja jeg har mine inntreff [8D]

Dytter litt! [:D] Flere som har noe morsomt på lager? [:D]

ORIGINAL: 14september

ORIGINAL: MiniGull

ORIGINAL: Markmusa

Jeg har en historie ei venninne av mamma opplevde. Den er litt lang, men here it goes! [:D]

Venninna til mamma skulle ut å lufte hunden sin for kvelden, og fikk se at han var så skitten på labbene, han pleide å gå løs i hagen om dagen, men han pleide aldri å grave i plena så hun måtte ut i hagen for å se hva han hadde gjort.
Da fikk hun se det at han hadde rota i blomsterbeddet ved verandaen, og tenkte ikke noe mer på det. Hunder er jo hunder [8D]

Hun gikk for å plukke opp de ødelagte blomstene som lå der, fikk hun til sin store skrekk se NABOENS kanin lå der stein dø! Hun ble så redd og visste ikke hva hun skulle gjøre, og ikke minst si til naboen når de kom hjem! Hun visste nemlig at de var på hytta den helgen. At hunden hennes hadde drept familiekaninen liksom! Så det hun gjore var å vaske den døde kaninen for all jord og dritt og legge den tilbake i buret som ingenting hadde skjedd, og håpet de ville tro det var en naturlig død.
Hun hadde tilogmed planlagt hva hun skulle si hvis det ble noe snakk om det; at det var veldig trist og at hun verken hadde sett eller hørt noe [8D]

Da naboen kom hjem dagen etter var hun veldig spent og satt og venta i stua og håpet det ikke ringte på døra.
Men det gjorde det selvfølgelig.... Det var nabokona. Hun spurte om det hadde skjedd noe utenom det vanlige i helgen.
Neeeei....? Sa venninna til mamma da... Hvordan da mener du?

Jo du skjønner det, kaninen vår døde i forrige uke så vi begravde den i hagen ved hekken og nå ligger den nyvaska i buret igjen?! Har du sett noe av det?

Hahaha.... Hvem kunne trodd det?? Hunden hadde jo ikke drept kaninen [8D] Han hadde bare grand den opp å lekt med den. Flaut! hehehe.... Nå vet jeg ikke hva vanninna til mamma svarte til naboen, men tipper det ble et litt spesielt naboforhold etter dette... [:D][:D]

BESTE HISTORIEN EVER!!! Vi sitter alle og ler så vi griiiner her... hehe

Her og! For en kongehistorie!! Hahaha

Jeg fortalte sønnen min, at av Løvetann kan man få brune flekker på henderne sine.
så han godtok at han ikke skal plukke dem.
så etter noen timer, så sier han: Mamma en i barnehagen min har plukka mange slike løvetann, før hele han er brun. [8D][8|]

Så noen måtte sette seg ned å forklare at det finnes hvite og brune mennesker.

Min sønn fikk se en liten del av en av episodene av jordmødrene.
så fikk jo en dame en unge, så sier han: MAMMA BÆSJA ho ut ungen sin, så sier jeg Nei babyen kommer ut av tissemusa.
så på jordmødrene klipper dem jo av navelstrengen, å da sier han: Mamma klipp dem bort tisseluren? jeg bare nei, det er navelstrengen som babyen har fått mat igjennom.

Vi skulle på besøk til sambo sine foreldre, så i bilen vår hørte vi på en låt der dem synger suicidal, suicidal i refrenge.
vi tenkte ikke over det. Men fikk fort tenk over det, da vi kom til foreldrene til sambo å vår sønnn begynte å synge suicidal,suicidal,suicidal,suicidal [8|]

Så har dere min mor, haha, ler bare av å tenke på det.
hun kjører automatgir til vanlig, så skulle hun kjøre min bil, å det gikk bra, men etter å ha stoppet en gang, så skulle hun prøve å sette den i gir, men forstod ikke hva i all verden hun gjorde galt.
det tok sin tid før hun fant ut at hun måtte ta in cluchen [8D]

Dette skjedde meg da jeg var 18 og hadde min første sydenferie sammen med ei venninde i Bulgaria.. [:)]

jeg liker litt fart og spenning og vi bestemte oss for å hive oss med på en sånn båt som slepte baderinger etter seg hvor vi skulle sitte oppi!
Jeg må si jeg var skitnervøs men off we go! venninda mi datt av flere ganger før vi fikk noe særlig fart bortover så det ble litt pludring, men så begynte det å gå fort, VELDIG FORT!!!! og vi HYYYLTE som to stukne griser og jeg var mildt sagt LIVREDD for å ramle av..

det humpa og gikk bortover i svartehavet som aldri hadde føltes større enn nå og det eneste som stod i hodet på meg var at VISST vi ramler av nå så er det sikkert så dypt her at haiene kommer!!! [:-]

Så klarte jeg ikke å holde balansen på denne baderingen lenger og jeg tippa lenger og lenger bakover og bakover og bakover mens jeg tviholdt i håndtakene på baderingen... til jeg vippa rundt i kanonfart utpå der, og jeg nekta plent å slippe taket.. Jeg ble dratt og humpa bortover i noe som føltes ut som 200km/t med kroppen sittende/liggende over vann og med armene vrengt bakover og den svære gule baderingen over ryggen baklengs!!

SÅ kjenner jeg at skjørtet mitt og bikinitrusa flagrer nedover bena mine og jeg tenker NEI NEI NEI, og prøver å holde igjen ved tærne.. men jeg ser hele trusa mi bare fyke avgårde og jeg hang der splitter naken nedentil med bare redningsvest og bikinioverdel på meg.. før jeg slapp taket på baderingen og båtmannskapet endelig så at jeg hadde litt problemer hengende bakpå der...! [:D]

kjempestressa og redd for alt som befant seg i vannet svømte jeg mot båten som kom seilende tilbake og stotra frem på godt norsk engelsk at "i lost my bikini trousers!?!" og gjett om mannfolka LO!!! (og venninda mi holdt på å knekke sammen i latter).
Jeg fikk av meg redningsvesten i vannet og prøvde på et vis å holde den foran det mest edle i det jeg gikk ombord skjelven i bena og spurte pent om de kunne kjøre litt rundt å se om den lå her et sted... hehe..
"all I see is a yellow fish" sier han ene som kjører båten.. sukk!

vi traska i land og jeg med håndkle rundt livet i håp om at ingen hadde fått med seg fadesen min [:)]
ALDRI gjør jeg det en gang til!
venninda mi forklarte det til meg at det så ut som ei barbiedukke med rumpa bar som humpa over vannet der borte :P
oh well ;) bikinitrusa mi ligger sikkert et sted i svartehavet, jeg så den hvertfall aldri igjen!

Back
Topp