Flauser, kom igjen!!!

Noen som har flere på lager?

ORIGINAL: jcma

hehehehe ler så eg griner

sign

ramla over denne... vil hør mere! [:D]

æ sto på jobb da æ va gravid å ekspederte en kunde. æ syns han så så rart på mæ, men tenkte ikke på det før æ gikk på do etterpå [&:]
da hadde æ hatt min første melke-lekkasje en svær flekk midt på puppen [8|][:-]

Hehe, mye morro her!

Sønnen var er veldig opptatt av jentetiss/guttetiss osv.

1. Vi sitter på flyet til Hellas, og mini driver og underholder hele flyet som alltid - står i sete og har all oppmerksomhet: da han plutselig skriiiker ut "pappan min har stor tiss" Haha... Jeg holdt på å le meg i hjæl!

2. Jeg hadde fisk eller noe på hendene - husker ikke og var på en klesbutikk (altså hadde ikke fisk på hendene, men lukte satt igjen) Da skriker sønnen min ut "mamma du lukter reker" Huff, alle snudde seg og lurte sikkert litt på intiimhygienen min ja[8|][:D]

3. Jeg hadde spist ostepopp og igjen befant vi oss et sted, der sønnen min skriker ut - usj mamma du lukter jo rompe! - igjen mange blikk og latter! Vet ikke hvor han får alt dette fra men men!

Hadde også en med sambo - vi var i bursdag til svigerfar (satt ved lang bord med 60 andre) Da svigermor holder tale - jeg var gravid og svigermor sier "bl bla bla og nå skal vi jo bli besteforeldre, det kom jo kanskje litt fort" Og sambo opp og sier "neida, det gikk ikke så fort" Trodde jeg skulle dø[&o] Der satt jeg skamfull med den store maaagen min, og kunne ikke juge fra meg og hatt sex nei

Det absolutt VERSTE jeg vet er når folk kjøper kondomer. Jeg blir knallrød og det som er. Syns det er ubehaglig for det er liksom alt slags folk og å kjøpe kondomer er å fortelle meg at du har et sexliv og det trenger jeg ikke vite selv om jeg skjønner det

Kom en kunde som kjøpte kun 1 pk kondomer, jeg gjør min vanlige "rutine" som jeg gjør med alle kunder uansett mengde varer
samtalen var ca slik
Jeg : Smiler (knallrød i kjakane) og sier Hei
Kunden nikker tilbake
Jeg : scanner varen og presterer å spør "Vil du ha en POSE"
Kunden: ser rart på meg og sier ehm.. nei???
Jeg:
Kunden: betaler og griper etter pakken
Jeg: avslutter handelen og greier å spør "vil du ha kvittering?" samtidig som jeg tenker i mitt stille sinn STUPID WOMAN
Så kommer da svaret til kunden som setter meg helt utav spill
"nei så lenge de holder tett trenger jeg ikke den"

Herregud eg trudde eg sku daue der og da!!!!! mine kollegaer syns jo dette er kjempefestlig for de vet hvor "grusomt" jeg syns det er

Absolutt festlig[:D]

ORIGINAL: Escuro

Jeg har en del flauser, noen verre enn andre [8|]

1:
Da jeg skulle konfirmeres, hadde vi iblant sånne "kosekvelder" med pizza og snacks og diverse. Bordet var fullt av godis og chips, og alle satt med brus. Og så kom fetteren min innom en tur, og han og en kompis (som var med på konf-undervisningen) begynte å diskutere kebab siden de hadde fått ny kebabsjappe i byn. Og så lurte de på hva slags kjøtt de hadde der, og så sier fettern min noe om at de sikkert hadde knerta noen duer i gågata. Jeg hadde akkurat tatt en svær slurk brus, og alt dette kom selvsagt UT igjen både nesa og munnen mens jeg sprutlo, og alle så KJEMPESKUFFA ut, fordi alt digget på bordet plutselig var dekket av brus og spytt og gørr [&:] Vel, mer til meg!

2:
Da jeg gikk gravid med førstemann, hadde jeg ALDRI bytta bleie på en unge før. 2 mndr før termin passet jeg guttungen til bestevenninna mi, han var 8 uker gammel. Mens jeg gikk gravid, studerte jeg på IT-akademiet hvor jeg lærte programmering av routere og design av nettverk. (En router må programmeres pinlig nøyaktig punkt for punkt, og til slutt må man kjøre en test for å se om den er vellykket programmert. Er den ikke det, må man starte HELT fra nytt igjen)

Vel, jeg kom rett fra skolen og vi hadde hatt 7-8 timer intensiv router-programmering for å lade opp til eksamen. Fikk ungen i armene, og han begynte etterhvert å gråte. Trillet vognen til nærmeste stellerom, rimelig småstressa. Finner flaske, varmer den, sjekker temperaturen. mater ungen. Lar ham rape på skulderen. Skifter bleie. Koser litt. OG SÅ BEGYNNER HAN Å GRIIINEEE!!! Og jeg tenker "FAEN, programmeringsfeil!!!" og begynner på'n igjen med å mate og få opp rap. Da jeg står og bytter bleie for 2. gang, et knapt kvarter etter første bleieskift, får jeg et sånt "Veeeent nå litt..." øyeblikk der det går opp for meg at ungen trolig IKKE er feilprogrammert.. [&:]

3:
Jeg hadde salgsjobb for flere år siden, hvor jeg stod på Flesland (flyplassen) og pushet Visa kredittkort på folk. Det var gebyrfritt, og jeg skulle forklare dette for en kunde. At det ikke kostet noe å bruke det. Men jeg ordla meg litt feil...
"Så du kan jo bare gå inn og dra'n på Narvesen", sier jeg, og peker på narvesen like ved. Lenger kom jeg ikke, for jeg hørte hva jeg selv sa og ble så flau og begynte å le. Mannen gikk...

4:
Og så en annen gang jeg stod og solgte... Snakket med en fyr som hadde vært å kjøpt seg en vannflaske og en banan, og jeg forklarte om produktet. Han var skikkelig interessert, stirret intenst på meg og nikket og var HELT med. Jeg hadde skikkelig roen på samtalen og det var en kanonbra følelse. Men så setter han plutselig vannflasken på bordet foran meg, og jeg ser han løfter opp bananen. DA skjærer det seg fullstendig i hodet mitt. ALT av profesjonalitet forsvinner som dugg for solen, og den perverse koffert-tankegangen min slår inn. Fyren skulle bare spise bananen sin, stakkars, men det ble forvridd til et bisarrt, sykelig erotisk lite eventyr i hodet mitt. Det følgende skjedde (i mine øyne): Han stirret meg dypt og intenst inn i øynene. Han løftet bananen sin oppover. Flerret av skallet med rå kraft og en intensitet som vitnet om maskulin styrke. Så førte han den opp mot munnen sin, fremdeles mens han stirret meg i øynene, og førte den typt inn i munnen før han tok et sultent JAFS av den.
Ja, jeg har syk fantasi og humor. Jeg sluttet helt å snakke, bare stirret måpende på fyren mens han intetanende spiste banan, før jeg knakk fullstendig sammen av latter. Måtte bare jage han vekk tilslutt, for jeg greide IKKE konsentrere meg, og hele salget var fucked up [:D]

5:
Og så har vi den stakkars lille fettern min som er mye yngre enn meg, og trolig bare ca 5 år på dette tidspunktet... Vi hadde sett Emil i Lønneberget, der hvor gårdsgutten blir syk av blodforgiftning. Og jeg skulle lære fettern min å si "syk" på svensk. Etterpå løp han rett bort til sin superkristne mamma og ropte "kuk, kuk!!!"
Hahaha, gjett om han fikk pepper på tunga [8D] Jeg holdt klokelig kjeft, var jo ikke DET som skulle skje... [8|]

6:
Og så hadde jeg en uheldig periode på videregående hvor jeg hadde litt for kort hår og så ut som en gutt. Jobbet på en Europrisbutikk, og stod i kassa. Så kommer det en mor og sønn på 3-4 år forbi. Og lille gutten peker på meg. "Mamma, se, det er Lars!" Og så snur han seg mot meg "Hei Lars!!!! Laaaars, heeeeiiii!!!" Moren blir pinlig berørt og sier ikke et ord, hun ser jo at jeg er utstyrt med pupper. Og det ender med at hun SLEPER med seg ungen etter en arm ut av butikken, mens han smiler fra øre til øre og vinker til meg samtidig som han roper LAAAARS, Hadet Lars!!!

7:
Uhm... og så var det engang jeg hadde vært på do og bommelommet, og en svær klump hang igjen i vannkanten i doskåla... [8|] *kremt* Doen brukte lang tid på å samle opp vann, så jeg gikk derifra og tenkte at jeg fikk komme tilbake og flushe en gang til. Jeg var uansett alene hjemme. MEN... Så kom bestekompisen min på besøk, og jeg hadde glemt hele greia [:'(] Han lånte toalettet, var på besøk noen timer, og da han var dradd måtte jeg på do. Da så jeg at det FREMDELES hang igjen rester etter den ekle klumpen min, og jeg ble så JÆVLIG flau! (Jeg bajser ikke offentlig om jeg kan unngå det, og jeg sjekker alltid at skålen er ren etter meg for at andre skal slippe å måtte se sånne ekle ting, men denne gangen feilet jeg altså..)
Men, den dag i dag er vi forlovet og venter førstemann om 5 uker, så han kan ikke ha tatt HELT skrekken [;)]

8:
Denne har jeg fortalt før...
Jeg har en gutt på 7. Da han var 1,5 hadde han begynt å interessere seg for fisk, og jeg endte opp med å tatovere en piraya på håndleddet.
Så tok vi buss til byn en dag, og underveis måtte vi kjøre over en bro. Han satt ved vinduet, og tittet ned i sjøen da vi kjørte over broen. Så skriker han plutselig ut høyt: "MASSE FITTE!!!!" (nei, han klarte ikke si FISK...)
Folk begynner å snu seg rundt meg, og jeg ble sprutrød. Men det stoppet ikke der, for guttungen husket at jeg hadde piraya på håndleddet, og armen lå i fanget mitt. Så han kaster seg rundt mens halve bussen ser på, peker ned i skrittet mitt og skriker ut "MAMMA STOR FITTE DEEEERRRH!"
[:(] Jeg har vel igrunnen aldri, verken før eller siden, savnet et sort hull såpass mye...

Kjenner jeg deg? Jeg sto også på Flesland og pusha både Omega3 og American Express på folk for noen år siden..[8D]

Dette skjedde ikke meg da, men x'n min.

Han jobbet i blomsterbutikk i en av Oslos litt "finere" kjøpesenter.
En dag kom det en litt eldre mann til kassen til x'n min og spør:
"har dere klamydia?"
Da ble det ganske stille i butikken, gitt, tihi [:D]
Han skulle vel egentllig ha krysantemum, men det ble ingen blomst på han den dagen [:D]

ORIGINAL: Lille Lu

Dette skjedde ikke meg da, men x'n min.

Han jobbet i blomsterbutikk i en av Oslos litt "finere" kjøpesenter.
En dag kom det en litt eldre mann til kassen til x'n min og spør:
"har dere klamydia?"
Da ble det ganske stille i butikken, gitt, tihi [:D]
Han skulle vel egentllig ha krysantemum, men det ble ingen blomst på han den dagen [:D]

hahaahahahhaa

Eg tok me meg feil onge inn på rommet mitt på barselen.

Det va ganske flaut.. men ongen va prikklike min[:-]

Dette skjedde senest i dag, og jeg sier bare GUDSJELOV at det var bare meg og sambo her![:D]
Vi hadde spist middag og satt og slappet av litt etter det. Når det hadde gått en stund, så fant sambo ut at han skulle gå å sette seg ved dataen litt... Vi leier en liten kjellerleilighet, og har derfor ikke så god plass, så for at sambo (som satt i sofaen) skulle komme seg forbi meg, måtte jeg opp av stresslessen for å slippe han forbi mellom den og bordet. Jeg sto ved siden av stolen og ventet på at sambo skulle gå forbi, og i det han skulle forbi meg, ville jeg gi ham en klem, så jeg tar armene rundt ham og drar ham lett inntil meg. Meeen, da mister sambo på en eller annen merkelig måte balansen, så han faller over meg og vi deiser i gulvet begge to, jeg underst og sambo på 190cm høy og 110kg over meg![:D] I det jeg faller, hører jeg et "knekk" bak meg, og spør "Hva var det, *****?". Sambo skjønner heller ikke hva det var, og vi reiser oss fra gulvet, litt vimsete begge to. Da ser vi at det er aviskurven som har gått til helvete, og at den nå er bare pinneved! Vi stirrer på hverandre, på kurven og så spruter vi ut i latter begge to! Etterpå kom tårene, for jeg fikk en pinne av aviskurven i ryggen, og det var ikke godt, nei...[&o] Hørtes ikke så gøy ut her så jeg nå, men om dere hadde vært her, så hadde dere garantert ledd av synet![:D]

Back
Topp