Flauser, kom igjen!!!

Selveste Kråka

Elsker forumet
Vil lese masse morsomt nå!! 
Har du gjort noe morsomt (iallefall i ettertid) i fylla, ammetåka, stresset situasjon el.l ? 

Her er en fra meg:

Jeg kom inn på kjøkkenet en kveld, satte brusflasken fra meg på benken og ryddet litt. Da jeg skulle gå ut igjen ser jeg at brusflasken fremdeles står på benken. Merkelig, jeg hadde da satt den i kjøleskapet.....
Åpner døren, og joda, der står........ Maskinoppvaskpulveret!!!

Fikk meg en god latter, iallefall  [;)] 

Tja...var temmelig drita for ikke lenge siden (før positiv test[;)]) og er på vei hjem men er så drita så jeg blir liggende i grøfta i lysløypa[8D] nabo dama som er like drita ringer og forteller at ho ikke kommer seg hjem, så jeg ringer mannen min for å be han hente ho, så skal jeg være snill å ringe mannen hennes for å si at ho blir kjørt hjem... Da legger jeg ut om hvor sexy det er med brannmenn og at han burde ta på seg uniformen og komme på festen osv...han skjønte jeg var drita når jeg fortalte hvor jeg var..

Den samtalen husker jo ikke jeg, men han var så snill og fortalte meg det dagen etter[X(] alltid vært svak for brannmenn uansett..og drømte om å bli det selv..[8D]legger igjen mobilen hjemme neste fest jeg skal på[X(]

Så hver gang jeg er der nå spør han om ikke jeg skal låne med uniformen hans og kle på mannen min[8D]

Det absolutt VERSTE jeg vet er når folk kjøper kondomer. Jeg blir knallrød og det som er. Syns det er ubehaglig for det er liksom alt slags folk og å kjøpe kondomer er å fortelle meg at du har et sexliv og det trenger jeg ikke vite selv om jeg skjønner det[8D]

Kom en kunde som kjøpte kun 1 pk kondomer, jeg gjør min vanlige "rutine" som jeg gjør med alle kunder uansett mengde varer
samtalen var ca slik
Jeg : Smiler (knallrød i kjakane) og sier Hei
Kunden nikker tilbake
Jeg : scanner varen og presterer å spør "Vil du ha en POSE"
Kunden: ser rart på meg og sier ehm.. nei???
Jeg:
Kunden: betaler og griper etter pakken
Jeg: avslutter handelen og greier å spør "vil du ha kvittering?" samtidig som jeg tenker i mitt stille sinn STUPID WOMAN
Så kommer da svaret til kunden som setter meg helt utav spill
"nei så lenge de holder tett trenger jeg ikke den"

Herregud eg trudde eg sku daue der og da!!!!! mine kollegaer syns jo dette er kjempefestlig for de vet hvor "grusomt" jeg syns det er[8D]

MERE!!!!

ORIGINAL: MercedesBærta.

MERE!!!!

[:D]

ammetåka ja...herregud etter at jeg fikk tvillingene så er det jo et under at jeg finne rveien hjem til tider altså.selv om jeg slutta å amme veeeeeeeeeeeeeeeeeeldig lenge siden.
anyway guttene var noen mnd gamle og dagene gikk i ett her hjemme.
så hadde mannen laget middag og jeg sa at han kunne ta ungene ut i stua så skulle jeg rydde av bordet og tørke over på kjøkkenet.
så setter jeg tallerkenene i oppvaskmaskinen og bestikka går i kjøleskapet.akkurat som det var verdens mest naturlige ting å gjøre.
og fortsetter med resten av tinga. så slår jeg av lyset og går i stua,og stopper plutselig opp.....
snur og går tilbake til kjøkkenet,åpner kjøleskapet og joda der er jo alt bestikket[8|] fikk jo total latterkrampe der jeg sto.....
.....
og på torsdag på jobb skrek jeg utover hele butikken:"kom dere ut"[8|] da var det fortsatt 15min til vi skulle stenge...
blei dødsflau..grunnen for at jeg sa det var at jeg og en kolega prata om at det snart var stengetid også buser jeg ut med den setningen LITT FOR HØYT da[8|]var bare meningen at ho skulle høre det[>:]

Inspirert av kondominnlegge da, å d e itj ei flause for mæg sånn egentli, men arti læll [8D]

Æg satt i kassa på Prix i den lille bygda æg e fra, å no å da så kom d en unggut me mopedhjelmen på å kjøpt kondoma. Æg visst godt kæm han va, sjøl om hjelpen va på, vesst kæm kjærestn va, mora hans å mora t kjærestn.

Så en dag klare æg itj å dy mæg, så si æg teen; "du trøng itj å ha på dæg hjelmen sjø, vett da kæm du e.." Åsså smila æg. Å han vart sprutrød, men tok d me et smil.

Neste gang kom han utn hjelm [8D]

ORIGINAL: stoltmortil4

ammetåka ja...herregud etter at jeg fikk tvillingene så er det jo et under at jeg finne rveien hjem til tider altså.selv om jeg slutta å amme veeeeeeeeeeeeeeeeeeldig lenge siden.
anyway guttene var noen mnd gamle og dagene gikk i ett her hjemme.
så hadde mannen laget middag og jeg sa at han kunne ta ungene ut i stua så skulle jeg rydde av bordet og tørke over på kjøkkenet.
så setter jeg tallerkenene i oppvaskmaskinen og bestikka går i kjøleskapet.akkurat som det var verdens mest naturlige ting å gjøre.
og fortsetter med resten av tinga. så slår jeg av lyset og går i stua,og stopper plutselig opp.....
snur og går tilbake til kjøkkenet,åpner kjøleskapet og joda der er jo alt bestikket[8|] fikk jo total latterkrampe der jeg sto.....
.....
og på torsdag på jobb skrek jeg utover hele butikken:"kom dere ut"[8|] da var det fortsatt 15min til vi skulle stenge...
blei dødsflau..grunnen for at jeg sa det var at jeg og en kolega prata om at det snart var stengetid også buser jeg ut med den setningen LITT FOR HØYT da[8|]var bare meningen at ho skulle høre det[>:]

Kjøleskapet er en FIN plass å legge ting, altså!!  [:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Refleksheks

Det var en gang, jeg skulle spise hos svigers. Og så satt jeg i halsen og hostet bittelitt.
Var bare zååå flaut.
Så ut som ei struts som lette etter et hååål å begrave hauet i.

*Publatter*

Ååååååååååå, DRITFLAUT!!!!!!!!!!  [:D][:D][:D][&:]

dette skjedde når jeg skulle kofirmeres, så hadde vi sånne "treff"(husker ikke hva det heter) i kirka, med bare klassen og presten. jeg var kjempesliten og fulgte dårlig med. satt godt tilbake lent på benken og smådubba. på benken bak satt en skikkelig plageånd, og pirka meg hele tiden i hodet, hver gang jeg datt vekk. så må jeg ha kobla bra ut ei lita stund, og plutselig kakker denne plageånden meg hardt i hodet, jeg blir dritsur og glemmer hvor jeg er, og reiser meg opp og brøler- FAAAAEEEN!!!!!!! alle ser sjokka på meg, og presten sier- dette var vel ikke så pent sagt xxxxx(etternavnet mitt..)  en smuuuuuule flaut kan en si

Når vannet gikk med førstemann så fikk vi beskjed om å komme en tur på sykehuset for sjekk pga litt blødning med fostervannet..

Vekket mannen min og fortalte statusen,han ble hyperstreseet[:D][:D] Fra jeg vekket han til han satt klar i bilen må det ha gått maks to min,mens jeg like rolig[:)][:)]

Vel fremme på parkeringsplassen ba jeg han ringe mammaen min og fortelle at vi var på sykehuset... Han ringte og ringte og ringte,ingen kontakt... Han like stresset... Noen fine gloser gikk til netcom... JEg like rolig helt til jeg får øye på "mobilen"hans... Der sitter han med hustelefonen og ringer for harde livet[:D][:D][:D][:D] Trodde jeg skulle dævve[:D][:D]

Han litt flau etterpå....[:)][:)][:)]

ORIGINAL: annem82

dette skjedde når jeg skulle kofirmeres, så hadde vi sånne "treff"(husker ikke hva det heter) i kirka, med bare klassen og presten. jeg var kjempesliten og fulgte dårlig med. satt godt tilbake lent på benken og smådubba. på benken bak satt en skikkelig plageånd, og pirka meg hele tiden i hodet, hver gang jeg datt vekk. så må jeg ha kobla bra ut ei lita stund, og plutselig kakker denne plageånden meg hardt i hodet, jeg blir dritsur og glemmer hvor jeg er, og reiser meg opp og brøler- FAAAAEEEN!!!!!!! alle ser sjokka på meg, og presten sier- dette var vel ikke så pent sagt xxxxx(etternavnet mitt..)  en smuuuuuule flaut kan en si

Haha, klarte noe lignende selv under konfirmasjonsforbredelsene..:P Bare at jeg sa "å faen" i mikrofonen fremfor fullsatt kirke når jeg leste feil...[8D]

ORIGINAL: ToPrinser

Når vannet gikk med førstemann så fikk vi beskjed om å komme en tur på sykehuset for sjekk pga litt blødning med fostervannet..

Vekket mannen min og fortalte statusen,han ble hyperstreseet[:D][:D] Fra jeg vekket han til han satt klar i bilen må det ha gått maks to min,mens jeg like rolig[:)][:)]

Vel fremme på parkeringsplassen ba jeg han ringe mammaen min og fortelle at vi var på sykehuset... Han ringte og ringte og ringte,ingen kontakt... Han like stresset... Noen fine gloser gikk til netcom... JEg like rolig helt til jeg får øye på "mobilen"hans... Der sitter han med hustelefonen og ringer for harde livet[:D][:D][:D][:D] Trodde jeg skulle dævve[:D][:D]

Han litt flau etterpå....[:)][:)][:)]

Stakars stressa mannen din[8D]

Det var iløpet av det første året jeg jobba der jeg er nuuh.. Hadde vært der i 4 mnd tror jeg, så skulle vi ha sånn sammenkomst HELE bedriften, alle avdelingene i landet en helg.. Jeg kjente ikke så mange der da, så jeg ble plutselig "syk" og ble ikke med.. På lørdagen var jeg heller ute på fest, så full at jeg ikke husker at jeg hadde gjort dette! Så på tlf min dagen etter og ser at jeg hadde ringt en av sjefene på min avdeling, i HELE 3 minutter!! Så på jobben på mandagen spurte min sjef meg om jeg hadde vært syk, jaa sa jeg, så sa ho: Helt sikker?? Jaaaa, sa jeg da!! FLAUTT!! Hun viste nok at jeg hadde ljugd, for jeg fikk neimen meg ikke lønn den helga nei! [X(] Turte ikke være borte fra jobben på leeeenge etter det, selv om jeg ikke var iform.. Heheheh! Skulle nok blitt med på turen ja! [;)]

Dytter [:D]

Jeg er en hyler på og drite meg ut[>:] F.eks ble vi invitert på besøk til dattera il samboeren til svigerfar, som jeg ikke kjente. Var sommer og vi satt ut og spiste. Tok meg et jafs av en vanmelon og klarte selvfølgelig og sitte et slikt frø i halsen.[&:] Hostet og harket, fikk det ikke opp. Klarte ikke og puste så de måtte slå meg hardt i ryggen[:D] haha Da løstnet det og jeg satt igjen med tårer, rødt tryne og hostet i lengre tider etterpå

Og i forrige uke så var vi på østlandet. Skulle overnatte hos svigerfar som har leid seg et gammelt hus. Der var det en trapp opp til soverommet som var mer som en stige! Han sa vi måtte være forsiktig med den trappen. Mhm! Hvem datt vel ikke ned den trappen første gang en gikk i den.. Jo, meg!! rullet nedover og lå krøllet som en ting i hjørnet i gangen når jeg kom ned[:D] Mannen trodde jo jeg hadde slått meg halvt i hel, og han ler enda av synet av meg i den gangen[>:]

Også husker jeg godt da jeg var i england da jeg var 14 år, og skulle fortelle typen min om hvor jeg hadde vært.. I manchester united![:D][:D] haha

ORIGINAL: Kommende østlending!

Jeg er en hyler på og drite meg ut[>:] F.eks ble vi invitert på besøk til dattera il samboeren til svigerfar, som jeg ikke kjente. Var sommer og vi satt ut og spiste. Tok meg et jafs av en vanmelon og klarte selvfølgelig og sitte et slikt frø i halsen.[&:] Hostet og harket, fikk det ikke opp. Klarte ikke og puste så de måtte slå meg hardt i ryggen[:D] haha Da løstnet det og jeg satt igjen med tårer, rødt tryne og hostet i lengre tider etterpå

Og i forrige uke så var vi på østlandet. Skulle overnatte hos svigerfar som har leid seg et gammelt hus. Der var det en trapp opp til soverommet som var mer som en stige! Han sa vi måtte være forsiktig med den trappen. Mhm! Hvem datt vel ikke ned den trappen første gang en gikk i den.. Jo, meg!! rullet nedover og lå krøllet som en ting i hjørnet i gangen når jeg kom ned[:D] Mannen trodde jo jeg hadde slått meg halvt i hel, og han ler enda av synet av meg i den gangen[>:]

Også husker jeg godt da jeg var i england da jeg var 14 år, og skulle fortelle typen min om hvor jeg hadde vært.. I manchester united![:D][:D] haha

Hehe, var det fint i Manchester United??? [:D][:D][:D]

ORIGINAL: MercedesBærta.

ORIGINAL: Kommende østlending!

Hehe, var det fint i Manchester United??? [:D][:D][:D]

haha.. ja, helt nyyydelig [8D]

Back
Topp