Flause

*p!nk smile*

Forumet er livet
Har du opplevd noe skikkelig flaut i det siste??

Selv har jeg solgt vaskemaskinen så vi vasker klærne hjemme hos min mor i påvente av ny vaskemaskin[;)] Jeg reiste hjem å fikk vasket klærne og spiste middag der...da jeg kom hjem et par timer senere så ligger det en BRETTET HOTPANTS på dørmatten utenfor[:)][:)][:)] Åhhhh herregud...den må ha falt ut av skittentøys kurven med bilen for jeg låste døren og ingenting lå der da[:D] *ler*[:)]

( det er nokk han over oss som har funnet den )

Var kanskje ikke den mest spennende tråden her på bv nå..hehehehe[:D]

ORIGINAL: Lissyjane

Vel..meg og typen var på butikken..så så jeg at han atter engang stod borte med grønnsakene..og så ser jeg han putter en agurk i korgen så sier jeg høyt "nei jeg har kjøpt agurk" Du kan jo bare tenke deg hvor flau jeg ble når han snudde seg og det ikke var typen

Hehe[:D]

ORIGINAL: Rebecca85

Jeg driter meg aldri ut [8D]

Hehe lucky you[8D]

hehe.. min kjære skulle hente meg på toget..
vi har 2 biler.. og der han pleier å stå sto jo helt lik den ene bilen vår.. så jeg buser bort og tar i håndtaket på bagasjelokket.. og i det jeg trykker ser jeg jo at min kjære står litt lengre bort med den andre bilen vår..! hehe..
Jeg måtte jo si i fra i den bilen jeg nesten hadde åpnet.. og så skulle jeg da lukke igjen luka.. men jeg fikk den ikke opp.. så han måtte selv ut av bilen og få den igjen.. hehe... litt flaut!!

Men det med biler og eiere har jeg flere på også.. hehe..

Mamma fortalte at hun sto med bagasjen oppe og venta på mormor.. og da begynte det ei anna dame å laste inn.. hehe.. hun skulle egentlig laste inn i en helt annen bil som sto ved siden av...!

Jeg har også skulle hente lillesøsteren min på en arrangement på en barneskole akkurat da barneskolen sluttet.. og vips så gikk bakdøra opp og ei lita jente hoppet inn og smelte igjen døra.. hehe.. hun ble litt forskrekket da hun så det ikke var mamman som satt foran stakar...

ORIGINAL: Rebecca85

Jeg driter meg aldri ut [8D]

hihihi.. da er vi to,

men gubben var og handla med william, han var vel 4-5år, så gikk de forbi øl og han ropte klart og tydlig, Her er øl pappa, måkke glemme og kjøpe det[:D][:D][:D][:D] gubben ble ganske flau, var en fredag og vi skulle på fest, ungene ha barnepike...hihi[:D][:D]

Back
Topp