Flau som faen!

x1xsnap

Elsker forumet
Ja, det har hendt og det er uendelig flaut!!!

egentlig ikke[8D]

den er lei!!

ja dessverre.. skjedde en gang på matbutikken.. men da hadde jeg overført feil, før jeg reiste i butikken[;)]

Så godt du skriver! Humret bra for meg selv der [:)]

ORIGINAL: Rara

Og takk og pris har det ikke hendt meg enda, hehe.

Så utrolig bra du skriver, tror jammen jeg må følge denne bloggen om du pleier å skrive like fengende [:D]

Men ooops, synd med pengene [X(]

Nei, aldri, jeg har kontroll på økonomien min. [:D]

Du skriver kjempebra!!

ORIGINAL: Lassie

Så utrolig bra du skriver, tror jammen jeg må følge denne bloggen om du pleier å skrive like fengende [:D]

Men ooops, synd med pengene [X(]

Ja, jeg skriver alltid så fengende...hehe... Bare sjekk arkivet mitt. Og ja....Oooops! [8D]

Det har skjedd meg 1 gang. Kortet ble avvist da jeg skulle betale en is til 15 kr. Ville dø der og da... Gikk ut rød og isløs.

ORIGINAL: giggsy

Nei, aldri, jeg har kontroll på økonomien min. [:D]

Jeg vil være deg!

Måtte lese flere av dine blogg-innlegg nå, og lo godt av pepperkakehuset ditt også. Jammen har bloggen din kommet i mine favoritter! Ta det som et kompliment, jeg gidder sjelden å følge blogger! [:D]

ORIGINAL: Lassie

Måtte lese flere av dine blogg-innlegg nå, og lo godt av pepperkakehuset ditt også. Jammen har bloggen din kommet i mine favoritter! Ta det som et kompliment, jeg gidder sjelden å følge blogger! [:D]

Næmmen, så hyggelig! [:D]

På en måte...
Brukte sambos kort, hadde kjøpt drit mye. Det ble avist og avist. Heldigvis var dette fordi vi hadde fått nytt kort og jeg gikk rundt med det gamle[;)] Så jeg fikk ta med varene og komme tilbake å betale senere[;)]

Og et par ganger har jeg prøvd å betale med sambos kort, men så går det ikke. Kanskje ikke så rart når jeg står å taster min kode??[8|][8|][8D]

ORIGINAL: Lilletrille

På en måte...
Brukte sambos kort, hadde kjøpt drit mye. Det ble avist og avist. Heldigvis var dette fordi vi hadde fått nytt kort og jeg gikk rundt med det gamle[;)] Så jeg fikk ta med varene og komme tilbake å betale senere[;)]

Og et par ganger har jeg prøvd å betale med sambos kort, men så går det ikke. Kanskje ikke så rart når jeg står å taster min kode??[8|][8|][8D]

Haha...småirriterende når man står der og VET at koden er riktig, men likevel funker det ikke....[&:]

Takk for snille tilbakemeldinger...[:)][:)][:)]

Ja, det har skjedd her også.. men heldigvis på lokalbutikken så skreiv under på en kvittering så
trekkes det fra konto.. men tror jeg hadde daua visst det var i en ukjent butikk altså!![:-]

ORIGINAL: Malleleo

Jada, det har skjedd en gang. Gubbelur og jeg har hvert vårt kort til en felles konto, så når den ene ikke har oversikten over hva den andre har handlet kan det gå akkurat sånn.

Men du er utrolig god til å skrive. Tror du hadde gjort det bra innenfor chick-lit.-sjangeren

Back
Topp