Flau over barnet ditt?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Camilla
  • Opprettet Opprettet
Så mye morsomt. Hu her ikke 2 enda. Så sier ikke så mye rart. Men på en kafé for en tid tilbake så satt det en utlending på nabobordet. Hu slutta ikke å glane. Når mannen reiser seg så peker hu på han og sier pang. Trudde jeg skulle dø. Heldigvis var hu ikke høylytt og var bare jeg og mamma som fikk det med oss. Hu har heldigvis ikke gjort det siden. Hu skal også skåle med absolutt alle. Virker som om vi drikker mye alkohol. Men hu fikk med seg at folk skålte mye i jula for forskjellige anledninger osv. Føler meg litt dum når vi er ute.
PANG! :D

Hahaha!!
For en morsom tråd. Små barn altså! Gleder meg til å få tantebarnet mitt på snart to år år på besøk snart. :P

Gutten min har faktisk ikke sagt fryktelig mye rart, men vet selv at jeg var flink med ord da jeg var liten. Stakkars mammaen min har fortsatt traumer etter julehandelen da jeg var 3-4 år. Hun hadde handlet for hele julen, og det var milevise køer i kassene. Da hun skulle betale viste det seg at det var noe galt med kortet og det ble avvist.. da var det sikkert hyggelig at jeg HØYT OG TYDELIG utbrøt: ska vi ikke haaaaa mat i jula vi no da liksom mamma.......?? Ska vi sult i jula vi no da?
Jeg ga meg vistnok ikke med det helle men hadde fortsatt lenge, med gråt i stemmen :P mamma måtte dra med meg ut fra butikken fordi hun ble så flau ;)

Må jo også dele beste historien om datteren til noen jeg kjenner, hun var ganske liten pg snakket ikke så mye enda, men de leste mye i en bok om dyr og dyrelyder, så hun hadde lært en del der. Så var de ute og spiste, og kelneren som var utenlandsk kom til bordet. Da sperret hun opp øynene og lagde apelyder mens hun klødde seg sånn på hodet og under armen!

Hehe, å si at man kan snakke om det senere kan få uante konsekvenser også.. Da venninna mi fikk den beskjeden på bussen, så snudde hun seg til damen det gjaldt og erklærte høyt og tydelig: Deg skal vi prate om når vi kommer hjem!
Herlighet som jeg lo av denne!!

Kommer ikke på noe som ungene har sagt. Men jeg var vist snakkeglad som liten.

Var på tur med hunden, og naboen ville klappe den. Jeg var vist ikke noe god med bokstaven "r". Så jeg svarte. Han; pass deg, han knullel. ;)

Og en annen nabo skulle gi meg noen tips ang hunden. Han svarte jeg bare; hold kjeften og truten på deg, du hakke peiling på bikkjer du.

Da var jeg ca fire år. ikke veldig høflig av meg

Flaueste jeg noensinne har opplevd, var da jeg var på apoteket med 2 åringen min. Hun hadde feber og vi skulle kjøpe paracet stikkpiller.

Dette var et lite apotek og en del folk i kø da min lille frøken roper høgt: Vil isse ha stille pikk i jompa!!!!!

Kom meg ikke fort nok ut fra det apoteket! Uff blir flau bare med tanken ennå:-)
Kunne du ikke bare sagt høyt "hvis du ikke vil ha stikkpille så kan vi se om de har medisin du kan drikke"

Uff.. Jenta mi på 4 pleier aldri å si slike ting, men her om dagen syklet det en litt stor jente mot oss. Jenta mi tar meg i hånden og sier høyt: "se mamma, hun var stor! Hun har sikkert spist mye.."

Back
Topp