flatt bakhode

Gabriela

Forumet er livet
david har fått flatt bakhaud... hvordan får man det til å bli "vanlig igje"??? han ar fra han ble født lagt med hodet rett bak når han sover (dette var pga låsningen i naken) men nå som det er borte så har jeg begynt å legge han annenhver til høyre/venstre... er det d som vil føre til at d forsvinner???
det ser jo ut som at han mangler en stor bit av hodet sitt[:(][:(][:(]

Gutten min hadde også litt flatt bakhode, men det retta seg for igjen! [:)] Gikk spesielt fremover når han begynte og sitte og lee mer på seg. Fram til det, så varier liggestillingen mest mulig ja. Det ordner seg! [:)]

[:(][:(]puh.. nå var jeg bekymret for at jeg hadde ødelagt hodformen hannes allerede.. han r jo bare 2 mnd...
men jeg skal skjerpe meg nå og være flinkere til å ha han på magen....[:-][:-][:-][:-]

Er visst vanlig at de små kan få hodet litt flatt.. Så du må ikke bekymre deg!!! Det går seg til igjen!! [:)]

Tror det er veldig mange babyer som får flatt bakhode for tiden. Det kan nok være fordi vi får beskjed om å legge dem på rygg. Det gjorde jeg med Markus, men Marie har jeg lagt på siden hele tiden, og hun har ikke fått flatt bakhode.

lille gutten her er også kjempe flat i hodet ser nesten rart ut... men det retter seg vel ut etter hvert.[;)]

Back
Topp