Flat og myk livmortapp

Snupz

Glad i forumet
Hei, sjekket av nysgjerrighet for en uke siden og da var den hard og lukket, men i går var den helt borte, dvs myk og avflatet.. Betyr dette nødvendigvis noe? Eller kan fødsel være rundt hjørnet? :D *håpe*
 
Eg var myk og flat 4 uker før eg fødte sist. Hadde tilogmed 3 cm åpning. Ikke for å knuse alt håp, men eg har ikke troen på at det har noe å si desverre. Krysser fingrene for at du føder snart likevel :)
 
Sjekker du det selv?? Jeg vet ikke hvordan min er jeg.. men skal til jordmor i morgen for stripping!! Wohii gleder meg ;)
 
Er vanskelig å sjekke det sjøl viss du ikke vet hva du skal lete etter. Stripping SUGER!! Er så hinsides vondt. Syns eg i allefall. Men eg håper eg blir strippet på fredag hos jordmor likevel :p gått med rier av og på i snart 2 uker nå. Er drita lei :p
 
Jeg ble strippet med nr 1, og fødte dagen etter! :) vondt var det, og småblødde.. Men helt klart verdt det :)
 
Spør dere jordmor om de kan strippe dere?? Er sååå lei vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg..
 
Jeg skal be jordmoren strippe meg på tirsdag, hvis hun vil da... Bør vel være moden...

Dere som tappetafser, husk å vask hendene godt! Bør helst ha handsker ;)
Faren for infeksjon er tilstede...

Flere som blir strippet??
 
Jeg skal be jordmoren strippe meg på tirsdag, hvis hun vil da... Bør vel være moden...

Dere som tappetafser, husk å vask hendene godt! Bør helst ha handsker ;)
Faren for infeksjon er tilstede...
Her vaskes det først med såpe, deretter antibac og klorin. Skylles og lufttørkes.

Flere som blir strippet??
 
Back
Topp