Flat mage om morgenen

Preggers87

Elsker forumet
*MIA*
Julegavene 2019
Og gedigen gravidmage om kvelden, noen andre som opplever at de har slik mage? Blir nesten engstelig tross jeg kjenner liv. Synes nesten innimellom at det er litt lite liv...
 
Jeg har også opplevd det men har hørt at magen blir mer oppblåst om kvelden så er visst vanlig :).
Hvis du synes det er lite liv så går det an å drikke ett glass med iskald saft, legge seg nedpå en 20-30 min også skal en kunne kjenne liv. Det er den beskjeden en også får ofte hvis en er bekymret og prater med føden. Før en evt får beskjed om å komme inn for sjekk
 
Mannen lurer hver morgen på hvor babyen har blitt av... ;)
 
Det er i alle fall sikkert at det ikke er babyen som er borte hver morgen:) har det sånn her og.
 
Jepp, mye større på kvelden. Tror kanskje at lillebror endrer litt på liggestillingen i løpet av dagen. Siger litt ned når jeg ikke ligger.
 
Jeg har også flatmage om morgen, men om kvelden er den større:) noen ganger synes også at det er lite liv i løpet av dagen, men prøver å tenke at den har endret stilling eller noe sånt:)
 
Har alltid mindre mange om morgenen. Noen dager er den liten nesten hele dagen, mens andre ser jeg høygravid ut :eek:
 
Den er mye mindre når jeg ligger enn står så naturlig nok mindre om morgenen men ser litt form og kjenner baby når jeg kjenner etter med hendene.
Syns det er veldig betryggende å bruke hendene og legge flat hånd så kjenner du fort hvor baby ligger :)
 
Ikke denne gangen. Opplevde det når jeg var gravid første gang.
 
Back
Topp