Flasser på leppene

Merri24

Gift med forumet
Er det flere her som gjør det? Er kun underleppa, og jeg kan stadig rive av store flak. Er ikke noe spesielt sår på leppene, så jeg gidder ikke bruke lipbalm. Men det er litt merkelig, har vært sånn i flere måneder nå, men aldri før jeg ble gravid...

sånn er det her også, kan dra av store flak, men er ikke sår... trodde det var fordi jeg har brukt slik leppe skrubb(fra Mary K), men kanskje det har med graviditeten å gjøre?el været?[&:]

ORIGINAL: go* mamma*n

sånn er det her også, kan dra av store flak, men er ikke sår... trodde det var fordi jeg har brukt slik leppe skrubb(fra Mary K), men kanskje det har med graviditeten å gjøre?el været?[&:]

Kan se ut som det er graviditeten, ja.. Går litt i rykk og napp her, men røkker stadig av store flak.. Kanskje været har noe å si, ja? Hmm..

skjer her og, men det er fordi kroppen trenger mere væske, drikk 2 liten vann (VANN, ikek brus) flere ganger om dagen, så skal det bli bedre. [;)][;)] hjalp for meg =)

tja ikke så ille på leppene, men begynner å få tørre flekker i ansiktet... Blærk... hvordan fikser jeg det da??? vanlig fuktighetskrem ser ikke ut til å fungere i det heletat...

ORIGINAL: lille_mjau

skjer her og, men det er fordi kroppen trenger mere væske, drikk 2 liten vann (VANN, ikek brus) flere ganger om dagen, så skal det bli bedre. [;)][;)] hjalp for meg =)

Hadde jeg bare klart å drikke vann uten å blir skikkelig kvalm.. Hormoner.. Grrr...

ORIGINAL: Villanden

Er mye tørr på leppene og flasser hvis jeg ikke er flink nok til å bruke lipsyl.

Back
Topp