Flere som har opplevd det? Hvordan løste det seg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flere som har opplevd det? Hvordan løste det seg?
Det er litt komisk, fordi jeg har hørt motsatt. At de som får flaske ikke gidder å amme - i flaska kommer det veldig lett og greit, så hvorfor gidde å «jobbe» så fælt for melka i puppen. Ble advart mot å begynne med flaske fordi «da kommer ungen til å gi opp puppen», men jeg hadde ikke noe valg - lite melk.Ja mine tok flaske de første typ 2 månedene, også var de ferdig med å akseptere både pupp og flaske. De skulle bare ha pupp. Det er ikke egentlig å uvanlig for babyer som blir ammet, at de har flaskenekt
Det gikk ikke over her, før typ 9-10mnd. Men da er jo ikke behovet for flaske så innmari stort lenger.
Det er litt komisk, fordi jeg har hørt motsatt. At de som får flaske ikke gidder å amme - i flaska kommer det veldig lett og greit, så hvorfor gidde å «jobbe» så fælt for melka i puppen. Ble advart mot å begynne med flaske fordi «da kommer ungen til å gi opp puppen», men jeg hadde ikke noe valg - lite melk.
Jeg har 4 forskjellige flasker+tut, av og til har vi måttet bytte flaske fordi han nekter den ene typen. Så det kan også være hjelp for flaskevegring..
Nei, bare flaske.Ammer du også eller ikke?
Jeg har en følelse på at siden han fikk smake på bananmos er han ikke så fornøyd med mme, haha. Han er tydelig sulten, har holdt på siden i går - med unntak av nattmåltidet som gikk helt greit-. Han spiser, men kaver mye, sparker og klager.Det er litt komisk, fordi jeg har hørt motsatt. At de som får flaske ikke gidder å amme - i flaska kommer det veldig lett og greit, så hvorfor gidde å «jobbe» så fælt for melka i puppen. Ble advart mot å begynne med flaske fordi «da kommer ungen til å gi opp puppen», men jeg hadde ikke noe valg - lite melk.
Jeg har 4 forskjellige flasker+tut, av og til har vi måttet bytte flaske fordi han nekter den ene typen. Så det kan også være hjelp for flaskevegring..