flaskevarmer

hvorfor må du ha til 70 grader da? skjønner ikke helt..holder jo at den varmer til 40 grader? Du har jo seff kokt vannet på forhånd, og så varmer du det opp til drikketemperatur i bilen?
 
Eller skal du bruke den til noe annet enn melk til bebis?
 
Back
Topp