M Maiken1 Glad i forumet 5 Sep 2013 #21 maria2009 skrev: Så du fikk svar. De har den også på babyshop og lekebutikker der de selger babyutstyr. Klikk for å utvide … Og alle apotek!
maria2009 skrev: Så du fikk svar. De har den også på babyshop og lekebutikker der de selger babyutstyr. Klikk for å utvide … Og alle apotek!
P peppagris Betatt av forumet 5 Sep 2013 #22 ELJAGA skrev: Hvor kjøpes denne? Tror ikke jeg har sett den noen plass... Klikk for å utvide … jollyroom har 3 pakkinger av dr brown. Må bare tilføye at de holder seg finere enn andre flasker og jeg har prøvd mange, har flaske barn nr 2
ELJAGA skrev: Hvor kjøpes denne? Tror ikke jeg har sett den noen plass... Klikk for å utvide … jollyroom har 3 pakkinger av dr brown. Må bare tilføye at de holder seg finere enn andre flasker og jeg har prøvd mange, har flaske barn nr 2
MortilTo19 Elsker forumet Juli13-jentene 5 Sep 2013 #23 peppagris skrev: jollyroom har 3 pakkinger av dr brown. Må bare tilføye at de holder seg finere enn andre flasker og jeg har prøvd mange, har flaske barn nr 2 Klikk for å utvide … Absolutt! Kjøpte faktisk akkurat 10 stykker på nettet fra finn til 50 kr! Kastet flasketutene såklart og man ser ikke at de er brukt. Elsker finn!
peppagris skrev: jollyroom har 3 pakkinger av dr brown. Må bare tilføye at de holder seg finere enn andre flasker og jeg har prøvd mange, har flaske barn nr 2 Klikk for å utvide … Absolutt! Kjøpte faktisk akkurat 10 stykker på nettet fra finn til 50 kr! Kastet flasketutene såklart og man ser ikke at de er brukt. Elsker finn!
L Le9en Betatt av forumet Juli13-jentene 5 Sep 2013 #24 Vi bruker medela sin, siden pumpen også er medela. Den fungerer fint for oss, han får ikke flaske så ofte, kanskje et par ganger i uka!
Vi bruker medela sin, siden pumpen også er medela. Den fungerer fint for oss, han får ikke flaske så ofte, kanskje et par ganger i uka!