Flasketype?

ELJAGA

Betatt av forumet
Dere som gir barna av flaske, hvilken type bruker dere?
Jeg ammer, men pumper slik at pappan eller andre kan gi ho på flaske av og til (greit å ikke måtte vere helt avhengig av og ha ho meg meg overalt!). Vi bruker avent sine flasker og det har funka fint helt til de siste tre gangene, då har ho blånekta! Har prøvd både med smukk nr 1 og nr 2... Lurer på om jeg skal prøve en annen type flaske? Noen å anbefale?

Første tulla mi nekta avent sin men slukte mam. Nå starta vesle med avent, men etter å ha fått med mam noen ganger kan d se ut som han ikke vil ha avent igjen...

♥Nydelig prins 14/7-13♥

Liker dr. brown når vi trenger flaske

Lillesøster her nekter å ta Avent flaskene, men sluker innholdet i Mam flaskene, så mam funker fint her når vi gir flaske.

Mini tar det meste men han foretrekker helt klart mam over avent :) Sitter liksom bedre i munnen på han :)

----------------------------
Fødte en gutt 20. juli ❤

Vi bruker dr brown fordi han svelger så mye luft. Ellers nekter han avent sine men tar medela flasker. Eneste minus med dr brown er at jeg har merket at de har begynt å lekke. Har prøvd å ta de stramt på men det hjelper ikke helt.

Avent med nr 1. Men er også den eneste vi har prøvd. Mannen tar en nattmating i uka så jeg får sove litt flere timer sammenhengende. Digg.

Vi bruker dr brown fordi han svelger så mye luft. Ellers nekter han avent sine men tar medela flasker. Eneste minus med dr brown er at jeg har merket at de har begynt å lekke. Har prøvd å ta de stramt på men det hjelper ikke helt.

Jepp! De må stå oppreist hvis ikke renner det av dem...
Men men.. Eneste flaska som hjelper på luftveisproblemer så det får gå. :)

Vi bruker Avent, og det funker veldig bra her :)

Sent from my HTC Desire C using BV Forum mobile app

Avent med smokk 1, funker bra, men vi har heller ikke prøvd andre. Hadde jo vært artig å prøve andre typer for å se om luft/mageknipen ble borte............

Har noen av dere erfaring med "tommee tippee, closer to nature-flaska?" Såg den på apoteket idag... Aldri sett den før heller jeg... "9 av 10 mødre er enige om at ingen tåteflaske minner mer om amming" stod det på eska....

Dr.Brown funker fint her :) Prøvde kolikkflaska til mam, men d ble bare søl..

Dr Brown flaskene er nok best med tanke på svelging av luft.

Back
Topp