Flasketut

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Dere som bruker MAM-flasker, hvilken tut bruker dere? Vi er fortsatt på nummer 1!
Prøver nummer to, men da hoster hun :o

Vi har såvidt begynt på nr 2. Bruker nr 1 på kvelden da den flasken er like mye for kos mat :p

Har akkurat begynt med 3, men er nok veldig uvant ennå. Sugde forferdelig hardt med nr 2, så virka så slitsomt ;)

Har både en og to, bruker begge utifra om han er våken eller trøtt (enklere å bruke toer når han er trøtt, for da drar han ikke så alt for mye av gangen )

Hvor får dere kjøpt tuter?? Var med nr 3 på ei flaske jeg kjøpte her om dagen, men det klarte hun ikke å svelge unna.. Skal prøve flaske for å få barnevakt en kveld men lillemor var ikke helt enig... Finner ikke tut på vanlig matbutikk.

Hvor får dere kjøpt tuter?? Var med nr 3 på ei flaske jeg kjøpte her om dagen, men det klarte hun ikke å svelge unna.. Skal prøve flaske for å få barnevakt en kveld men lillemor var ikke helt enig... Finner ikke tut på vanlig matbutikk.
De flaskene jeg kjøpte var der tut nr to på :-) de er litt mindre enn de flaskene som selges med tut nr tre på, men fortsatt god str på selve flasken ;-)

Vi bruker nr 1 fremdeles og jeg har ingen planer om å bytte. Han drikker fort nok som det er allerede :-)

Jeg har en flaske med tut nr2 på. Den brukes kun til vann (noe han ikke er så glad i - men det er en helt annen sak :-) )

Nr 2:)

Vi bruker nr 2 :)

Back
Topp